PDA

View Full Version : Dutch folks (BE / NL) / connect here

Aware_Belgium
09-05-2008, 11:45 AM
Hi, Belgium, 21, male, CG-artist, signing in for connection :biggrin2:

greets

Swamisalami
09-07-2008, 09:01 AM
Swamisalami from the Netherlands signs in.:partytime2:

Samson
09-07-2008, 10:24 AM
Samson says,Hi.:bond:

Aware_Belgium
09-07-2008, 12:53 PM
hey guys, so i think it's rather important to get to know eachother on a personal basis, so i'm 21 a C(omputer) G(graphics') artist @ AniMotions, and I was torwards the future thinking of something like a waterbase, so you got the pple going for a cruise-ship, but I was more like thinking of a settlement, like in "waterworld"

- this allows a waterbased-front with artificial islands to grow fruit
- huts of clay-like material for a natural based-invormentment of cooling-and resist heating

i did a year of architectural studies and I went over to computer graphics for visualisation

so this are kind of my skills.

other then that, I do Karaté to keep fit, and I'm trying to create a small community here to get things started.

I'm going to draw plans and visualise the platform, I need to get in touch with engeneers and other architects in this project to get a "base"-idea going.

greets,
Ethan

Swamisalami
09-07-2008, 02:55 PM
Kunnen we ook in het nederlands communiceren of is dat niet toegestaan op deze site.

Aware_Belgium
09-07-2008, 03:00 PM
tuurlijk wel, als je jezelf beter kunt beschrijven in het NL, mij niet gelaten ;)

greets

Swamisalami
09-07-2008, 04:56 PM
Mooi.

De Swami is een "einzelgänger" en heeft o.a. een technische achtergrond, SWTK. De Swami wordt in zijn woonplaats als "kluizenaar" bekeken en voor gek verklaart, denk ik.......:mfr_lol:

De laatste paar jaar heb ik dagelijks vele uren, dagtaak, gespendeerd in het opzuigen van info betreffende het op deze site gepresenteerde. Ik was altijd al geïntereseerd in deze materie, Wanderer???, maar de laatste jaren heb ik er een dagtaak van gemaakt.

Vorige week ben ik, na 3 jaar info verzamelen, weer aan het werk gegaan. Het wordt tijd de geest weer enigzins te verzetten anders word ik er gek van.

Momenteel verdiep ik me in de theoretische electronica, o.a. axiale flux generatoren en Pmg's (permanent magneet generatoren) en toebehoren. Plaatje zit het hoofd, uitvoering dient te volgen.

Verder ben ik ook geïntereseerd in PPO (puur plantaardige olie) en hoe je oude diesels om kunt bouwen om ze op PPO te laten draaien. Oliepersjes worden vrij goedkoop op het net aangeboden.

Ook verzamel/bouw ik het nodige om in tijden van nood de kop boven water te houden, basic needs. Vuur maken, natuurlijk antibiotica (zilverwater), waterdistillatie (in kleine hoeveelheden), visbenodigheden, etc. etc. Ligt allemaal al klaar. Wordt een aardige hoop dus moet ik zo langzamerhand maar eens een beetje gaan organiseren.

Tevens ben ik geïntereseerd in (eetbare) planten en dieren, gediplomeerd natuurgids.

Ik heb nog nooit op forums mee gedaan dus snap ook nog weinig van de opbouw. Er komt ineens wel een hoop info los via deze forums en het wordt een dagtaak dat allemaal bij te houden. Ik vermoed dat ik het meeste wel zo'n beetje in den geest heb zitten dus ik zal het niet allemaal bijhouden. Misschien kunnen we iets verzinnen, met "The Dutch-speakers", om daar structuur in aan te brengen.

Avé,

De Swami

Aware_Belgium
09-07-2008, 05:03 PM
swami jouw skills lijken me zeker niet overbodig om een organisatie te starten, langs de natuurkundige kant van het overleven dan, houden zo, daar ik eerlijk gezegd 0% afweet van eetbaar / niet eetbaar etc.. Mijn skills liggen in de bouw en constructie.

Ff mensen bijeenverzamelen hier om dingen te bekijken hoe we kunnen organiseren. Holland heeft al aardige projecten geleverd omtrent woningen die op het water drijven langs kanalen.

Zonde dat België zulke projecten niet toelaat

ewald
09-07-2008, 05:03 PM
ewald hier,

uit B, maar nu in Berlijn, duitsland.

Ik heb 11 jaar met AZG gewerkt en ben dus goed ervaren in het ´dealen´met noodsituaties. Je noemt het maar, ik heb het gedaan.

tip: water is het allerbelangrijkste... en het gemakkelijkste is chlorineren van water... chloor doodt alles (niet voor chemische en radioactieve besmetting)... dus handig in de kit is een kilo chloor (krijg je bij winkels die zwembadmateriaal verkopen) en met die kilo ben je enkele maanden water verder...

groet
ewald

Aware_Belgium
09-07-2008, 05:13 PM
Ik denk dat we allereerst een gemeenschappelijke visie moeten kunnen ontwikkelen over de voorbije maanden om die uit te werken.

Het zal niet werken als de ene een boot wil; de andere een community, die dan weer ergens ondergrond gaan, ...

Eerst samen nadenken waar en hoe, dan taken kunnen onderverdelen in "ontwerp / uitvoering" en dan dingen in actie omzetten.

Zodra het idee gesettled is kunnen we ook met betere communicatie beginnen als skype / IM / RL / ...

Dit is het prille van het prille. Als er verhalen te delen vallen of ervaringen is dit wel het moment in de komende maanden denk ik.

greets

Swamisalami
09-07-2008, 06:29 PM
Eerst maar eens mensen verzamelen die van gelijke geest zijn, denk ik.

Voor dat water ben ik niet zo bang. Ik woon er een paar honderd meter vandaan en er drijft hier genoeg spul om niet te verzuipen, maar dan?????

Persoonlijk denk ik dat het wel zal vallen met dat water. Moeder Aarde warmt lekker op en doet de warme Atlantische golfstroom tot stilstand komen. Als dat zo doorgaat krijgen we binnenkort een ijstijd. Had Edgar Cayce het dan toch bij het rechte eind?? Volgens Wilcock zou die gechannelde info desinformatie zijn. Who to believe????

Het lijkt me in ieder geval het belangrijkst om mensen bijeen te krijgen die SAMEN ÉÉN DOEL voor ogen hebben en ook bereid zijn hier aan te werken.

Avé,

De Swami

Samson
09-08-2008, 09:50 AM
Op zee gaan wonen is niet nieuw. Daar zijn ver ontwikkelde plannen over.
Lijkt me goed te realiseren, net zoals er uit eb en vloed eindeloos veel energie te halen zou moeten zijn.
Ik leef zoals Swami het beschrijft.
Van alles wat er mogelijk te gebeuren staat is er één zeker. Hyperinflatie.
Er is geen houden of redden meer aan. Zodra je het gegoochel met geld gaat begrijpen snap je dat er niks van te begrijpen valt. Ik vind het ongelofelijk dat grote banken nu met miljarden belastinggeld overeind gehouden worden.
Het lijkt wel of niemand meer weet waar we mee bezig zijn.
Ik versta onder vrijheid iets anders dan 40 jaar arbeidsplicht.
Ik versta onder gezondheidszorg iets anders dan symptoombestrijding.
Ik versta onder scholing iets anders dan hersenspoelen.
Feitelijk heb ik inmiddels begrepen dat WOII nog niet voorbij is, en dat de grote finale nog moet komen.
Feitelijk zou ik mijn paspoort willen vernietigen, en alleen nog op eco verantwoorde wijze met en voor elkaar willen werken en leven. Onderland huizen bouwen en zelf bier/ alcohol brouwen.
Europa is net zo verrot als Amerika alleen valt het hier niet zo op omdat we net een stuk of 10 bananenrepublieken bij de EG hebben.
Nix aan de hand, dat lijkt t te zijn
nix aan de hand, schone schijn. (K.F.)

Swamisalami
09-08-2008, 03:35 PM
Beetje fysiek goud en zilver verzamelen Samson en altijd nul staan bij de bank. Ik heb me gelukkig nooit in de schulden gestoken. Binnenkort gaan er klappen (Green heeft het over 30 september) vallen in de financiele wereld, kelderen de beurzen en worden alle aandelen weer opgekocht door de een of andere "rijke" familie. Net zoiets als 1815 toen Napoleon op zijn broekie kreeg bij Waterloo. Volgens mij worden er al duizende jaren afspraken gemaakt door die families.

sirian77
09-08-2008, 09:29 PM
connection established....hallo iedereen! :wink2: 31 oost vlaanderen belgie. :original:

Aware_Belgium
09-08-2008, 11:08 PM
aha ook Oost Vlaanderen! Ken jij dan nog eventueel mensen uit "onze" achtertuin die op de hoogte zijn?

jaychilton
09-10-2008, 12:56 PM
Jason and Elize from Tilburg says Hello

stefaan
09-10-2008, 01:20 PM
Hallo,

Kzie van bachtn de kupe. Mo kweun int Gensje.
Ken nogol me bedenkiengn bie wat dat er ier ol gebeurt.
Bill en Kerry zie zeker toffe menschen, moar ze boarn bliekboar e gat in de mart an, woadeure dat ier letterlik stormlopt en binn de kortste kern e chaos wordt. Lik of da Bill zelve ol gezeid et: 't project zit nu in e kritieke fase. De boel kut omploffen (ut ze voegen basten) saamn met de reste, onze nie oppassen.
'k Vrage mien oak of, wat dazen gon doen otter in d'ieste weekn niks gebeurt.

Stef.

PS: da vlams is toch gemakkelikker dan dad iengels.

Astral
09-10-2008, 02:20 PM
aha ook Oost Vlaanderen! Ken jij dan nog eventueel mensen uit "onze" achtertuin die op de hoogte zijn?

Heusden, Gent!:sweatdrop::trumpet:

Anja Morit
09-10-2008, 11:12 PM
Hallo allemaal,

Fijn dat we hier per regio een netwerkje op kunnen bouwen!
Ik volg Camelot al een tijdje en heb o.m. 'Messages for the ground Crew' en 'The Ra material '(Law of One) bestudeerd. Ook wat vertaalwerk gedaan voor de site WillenWijWeten rond NWO zaken. Zelf een artikel op hyves geblogd over chips.
In het dagelijks leven ben ik juf, maar zie mezelf meer en meer als 'Wanderer'.

Heel graag stel ik mijn huis open voor mensen die dit soort onderwerpen met anderen willen delen, behoefte hebben aan vertaald voorlezen van boeken/films e.d. bijvoorbeeld. Al is het samenzijn alleen maar om even te ervaren dat er meer bewuste mensen zijn en wat positiviteit met elkaar te delen.

Kortom, mensen uit Hoorn Westfriesland, jullie zijn van harte :welcomeani:!

Warme groetjes ......

Alcyone11
09-12-2008, 12:30 PM
En hier iemand uit de "Lichtstad" Eindhoven...
Ik volg de website Projectcamelot al een redelijk lange tijd,
leuk dat er nu een forum is!

mother miles
09-12-2008, 03:27 PM
mooi meer mensen.
goet om te lezen.
nijmegen holland.
boswachter van opleiding.
veer rondgereisd en nog steeds als het geld weer op de rekening staad.
selfs gekeken of ik terecht kan in zuitamerika als de tijd daar is.

ik wou trouwens even reageren op dat iedee van een colonie op zee.
als we namelijk last zouden kunnen hebben van radioacktieve winden is dat volgens mij zeker niet de beste plek om te zijn.
plus drink water is een probleem wat onderdegrond een stuk makelijker op te lossen is we hebben hoog grond water dat gezuiverd word door moeder aarde self laten we daar gebruik van maken.
plus een storm op zee is niet niks aleen het herstel daar van zou het graafwerk Compeseren.
zo is er ook geen probleem met de ruimte voor het kweeken en groeien van voedsel.

ik weet dat ik met de deur binnen kom vallen zo maar hoop dat dat me vergeven word.

Aware_Belgium
09-15-2008, 06:00 PM
hey mensen, hebben jullie GEORGE GREEN & BENJAMIN FULFORD interviews al bekeken?

zoniet, DOEN, vandaag is de economie in america beginnen kelderen (hard)

http://articles.moneycentral.msn.com/Investing/Dispatch/market-dispatches-091508.aspx?GT1=33002

dus ik raad iedereen aan om te beginnen handelen in andere currencies, ikzelf ga over de komende maand(en) drugs aankopen en stocken. Ikzelf ben geen drugsgebruiker, maar zoals George Green zei:

the currencies are: money, gas & drugs

maar papiergeld gaat binnenkort, ZEER binnenkort waardeloos worden en je gaat je geld nimr van de bank kunnen halen, dus HAAL JE GELD VAN DE BANK !! en koop er goudstukken, zilver, en drugs mee

als je olie kunt stocken zou ik dat ook doen :p maar ik heb er de ruimt eniet voor

dus ik ga het met drugs doen, daar vele mensen voor goud en zilver zullen gaan!!!

Ik zeg het je, de economie in america keldert sneller dan verwacht, ik heb een vriend die in LA woont en zegt me dat het er zeer slecht aan toegaat

IN BEWEGING KOMEN MENSEN

greets

HallieBallie
09-15-2008, 07:52 PM
dus ik raad iedereen aan om te beginnen handelen in andere currencies, ikzelf ga over de komende maand(en) drugs aankopen en stocken. Ikzelf ben geen drugsgebruiker, maar zoals George Green zei:

the currencies are: money, gas & drugs

Hmmm drugs, kun je alleen doen als je flink bent, ze halen je binnenste buiten als je niet flink genoeg bent en stalen zenuwen hebt, het is dan een andere situatie dan nu.

Gas, dat kun je ook op een andere manier opvatten, energie ipv gas zie ik eerder zitten, vandaar ben ik tegenwoordig bezig om energie op een andere manier aan het opwekken dan op de reguliere methodes, zoals als met de meeste dingen, gratis mag niet van de onderdrukkers, je moet er voor betalen en dat probeer ik zelf te doorbreken, het heeft ietwat tijd nodig, mijn familie gaat nu voor.

enki
09-15-2008, 08:18 PM
ook haarlem is aanwezig.leuk te lezen dat er gelijkgestemde zijn.

Fasolatido
09-16-2008, 08:50 AM
Hallo allemaal,

Ik kom uit N-Brabant. Ben me al een tijdje aan het voorbereiden.
We spreken elkaar vanzelf op dit forum of wellicht elders.

Swamisalami
09-16-2008, 05:39 PM
Gegroet nieuwe leden.

Ja het gaat gebeuren. Amerika gaat op z'n gatje. Ik denk dat we het hier in Europa nog wel even trekken, maar ook geen jaren meer. De heren politicie waren weer aardige onzin aan het uitkramen op deze prinsjesdag.

Heb vandaag mijn huis in de aanbieding gedaan. Van de week komt de makelaar.

Zilver en goud zijn iets goedkoper geworden vandaag. Vreemd eigenlijk. Der crashen een paar banken en het edelmetaal wordt goedkoper..........??

Stinkt naar de misdaad

Anja Morit
09-16-2008, 09:00 PM
Ga je verhuizen naar hogere gronden in NL of overweeg je emigratie?

Het heeft me ook een tijdje bezig gehouden. Het ene moment dacht ik na het zien van george Greene, ik moet ook naar Ecuador, en een week daarop dacht ik om een ecowoning in het oosten van het land te gaan kopen. Toen was het weer Zwitserland. Kwam er gewoon niet uit omdat ik van binnen geen klik voelde ofzo ...... Ben wel benieuwd hoe jij tot je keuzes bent gekomen .....

Liefs van Anja

ewald
09-16-2008, 09:11 PM
Ewald hier,

Zit in Berlijn en ben met de duitse crew bezig voor plannen naar zuid duitsland... bavaria, de duitse alpen... volgens St Clair kan je belgie en nederland vergeten.... onder water... dus waarom geen rendezvous punt geven in zuid duitsland? We zien jullie daar dan?

Frank69
09-16-2008, 11:42 PM
Hallo allemaal,

Ik vrees ook dat je een toekomst in NL kunt vergeten.

Heb de volgende noodsituaties met last-minute vluchtroutes zitten bedenken:
(ik kies ervoor zo lang mogelijk bij mijn bejaarde ouders te blijven)

- George Green WW3 scenario 1: hongersnood=thuisblijven het fort versterken

- George Green WW3 scenario 2: hongersnood+extreme fallout (moet meer zijn dan Chernobyl)=snelle vlucht naar Limburgse mergelgotten.

- 2012 Tsunami scenario 3: natuurgeweld=vluchten naar Alpen om na evaluatie door te stoten naar de Sierras in Spanje en dan eventueel op het pontje naar Marokko. Vanaf daar mij inkopen met dukaten en zilverlingen op een vrachtschip naar de nieuwe wereld.

Nu ben ik vast de enige in NL die nog nooit in de Franse/Zwitserse/Duitse Alpen is geweest...mochten er nog wegen liggen en auto's rijden: wat is de beste (vlakke) autoroute met zo min mogelijk passen /tunnels (zal extreme chaos zijn) en wat zijn de beste Alpen als je wilt uitwijken naar Spanje?

Frank

Swamisalami
09-17-2008, 05:12 AM
Ik ben een Wilcock "aanhanger" en niet echt van Green. Waarom.......?

Ik vind Green erg pessimstisch. Ook de verbondenheid met Billy Meier.

Vanuit het kamp van Billy Meier zijn verschillende afsplitsingen voortgekomen die allemaal op eigen houtje verder gaan, o.a. MIchael Horne en George Green. Billy Meier beweert dat HIJ de enige is die op moeder Aarde contact heeft met buitenaardse. Ik geloof daar niet zo in.

Tevens spreekt Billy Meier over het getal van 500.000.000 als maximum aantal inwoners voor moeder Aarde. Ditzelfde getal komt terug in Georgia guidestones, bij George Green, bij de Illuminati en ook Paul Watson (oprichter van Greanpeace en momenteel leider van de Seashepperds), om er een paar te noemen. Dit vind ik een beetje "te" toevallig.

Green weet veel van de economische toestand op Moeder Aarde en dat vind ik interessant. Hij heeft echter wel zijn fortuin gemaakt tussen en met "the bad guys" en heeft er jarenlang onderdeel van uitgemaakt. Hij loopt nu te pochen met zijn gouden en zilveren munten die hij bij zich draagt. Dat geeft mij een "enigszins" onbehaaglijk gevoel.

Ik probeer mijn huis te verkopen en terug te huren. Het geld investeer ik een sterke (oude) auto op diesel en survivalequipment. Auto bouw ik om zodat hij ook op PPO (puur plantaardige olie) kan rijden. Paar extra tanks erin zodat de reikwijdte groot wordt.

Op een bepaald moment zal de beer los gaan dus probeer ik voor die tijd weg te komen. Ik denk dat ik richting Zwitserland, Zuid Duitsland ga, de dunbevolkte gebieden in de bergen. Ik hoef in ieder geval niet te stoppen om te tanken, de andere 99% wel dus die choas ontloop ik.

Zo denk ik er, op dit moment, over. Voorlopig denk ik dat het nog niet zo'n vaart loopt maar ik bereid me wel voor. Volgens berichten van de site van Halfpasthuman gebeurt er binnen een maand iets waar de gehele aardbol een half jaar lang van zal nasidderen. Bij 9-11 was dat zes dagen. Ik ben benieuwd wat dat zal zijn. Ik las dat Kerry vanuit L.A. naar Sedona was vertrokken en dat Bill terug ging naar Zwitserland. Wilcock zit op zee met zijn cruise, zo uit mijn hoofd. Ze zijn dus allemaal vertrokken van de westkust van de States. Misschien dat L.A. zijn langverwachte aardbeving krijgt en in de St. Andreasbreuk dondert,........Who knows??

Momenteel kan ik niet meer doen dan me voor bereiden. Mocht de klap toch komen dan heb ik mijn best gedaan en meer kan ik momenteel niet doen. We gaan allemaal een keer over naar gene zijde en daar ben ik niet bang voor. Ik wil het echter wel bewust meemaken zonder dat ik krom liggen van de pijn. Heb mijn moeder zien gaan aan kanker en dat hoeft voor mij niet............

Frank69
09-17-2008, 03:24 PM
Hallo Swami,

Ach ik vind hem wel sympathiek die George Green. En ook vrij concreet over de zeer nabije toekomst, terwijl 2012 voor mij nog alle kanten uit kan gaan.

Ik had begrepen dat de anonieme Guidestones ten tijde van Jimmy Carter daar is geplaatst door occulte waanzinnigen (van de Rockefeller/Kissinger-kliek) die wel van dramatiek en symboliek houden, maar dat Green slechts *bevestigt* dat de depopulatie plannen werkelijkheid zijn...geschreven in steen nota bene. Green zal ze wel niet zelf gebeiteld hebben.

Die webbot-voorspellingen mbt iets "coastal" komt koud op mijn dak, ik las er pas 2 dagen geleden over op een thread hier. Ik heb absoluut niet op een tsunami gerekend terwijl ik al een half jaar aan het hamsteren ben voor WO3.
Ik ben ook niet bevreesd voor wat er gebeuren, wat komt dat komt, ik zie het als een uitdaging. Toch, nav webbot heb heb ik zojuist (echt waar) maar een oktober midweek geboekt in de Ardennen hahaha!

We zullen het allemaal gaan meemaken!

Hoi Ewald,

Geef aub tzt de coordinaten door waar je crew zit in Duitsland, dan kom ik even buurten op doorreis. Ik zal wel iets lekkers danwel nuttigs meenemen.

Swamisalami
09-17-2008, 04:15 PM
Maar Green heeft veel informatie van/via Billy Meier, Zwitserland en daar komt volgens mij dat getal vandaan. Maar ja daar kom je toch nooit achter.

Vandaag een bizar schouwspel hier in Zeeland. Allemaal heli's vant leger, Chinooks en Apaches. Brengt me wel enigzins aan het twijfelen omtrent die webbot voorspelling.

Gonzo
09-17-2008, 07:06 PM
Maar Green heeft veel informatie van/via Billy Meier, Zwitserland en daar komt volgens mij dat getal vandaan. Maar ja daar kom je toch nooit achter.

Vandaag een bizar schouwspel hier in Zeeland. Allemaal heli's vant leger, Chinooks en Apaches. Brengt me wel enigzins aan het twijfelen omtrent die webbot voorspelling.

Hier in amersfoort komen zeer regelmatig zwarte heli's over laatst een stel f16s met hoge snelheid en laag, heeel laag. Maarja ik woon ook vlakbij soesterberg, er is geen vliegbasis bij jou inde buurt neem ik aan??

Swamisalami
09-17-2008, 07:20 PM
Ze zijn evacuatieoefeningen (ophalen van mensen uit vijandelijk gebied lees ik net op teletekst) aan het doen????? Het is al een paar dagen aan de gang. Ik zag gisteren zo'n apache die zijn apparatuur testte. Behoorlijk fel wit licht, richtlaser denk ik. Van mij mogen ze vertrekken, horen hier niet thuis.

Gonzo
09-17-2008, 09:31 PM
Ik zag vanmiddag een chinook heli overvliegen met daaronder een zwart gekleurd "iets" aan een touw. Zelfs op dit moment van de avond vliegen er nog regelmatig heli's over ongeveer om de 10 minuten hoor ik er wel een. Veel activiteit bij soesterberg... Misschien net iets "te veel".

Anja Morit
09-17-2008, 09:49 PM
Sjonge die heli's enzo .... niet echt geruststellend.
Las zojuist een thread op dit forum met iets van 50 sites op Google Earth die bewust vervaagd zijn. Vier (!) daarvan in ons landje. Links boven Leeuwarden, Links boven Noordwijk aan zee, Paleis Huis ten Bosch en Soesterberg zag ik er b.v. tussen staan.

sirian77
09-17-2008, 09:54 PM
Hallo allemaal,

Ik kom uit N-Brabant. Ben me al een tijdje aan het voorbereiden.
We spreken elkaar vanzelf op dit forum of wellicht elders.

:welcomeani:

Frank69
09-17-2008, 09:59 PM
Goud maakt de grootste spurt in 9 jaar. Vandaag alleen al $85 en $140 verschil met een week geleden. De elite was inmiddels klaar met inkopen doen. Het gaat beginnen.

Frank69
09-17-2008, 10:27 PM
Las zojuist een thread op dit forum met iets van 50 sites op Google Earth die bewust vervaagd zijn. Vier (!) daarvan in ons landje. Links boven Leeuwarden, Links boven Noordwijk aan zee, Paleis Huis ten Bosch en Soesterberg zag ik er b.v. tussen staan.
In Soesterberg gebeuren spannende dingen. Ik heb er vaak binnen vertoefd dankzij een Amerikaanse neef bij de airforce. Eén van de interviews bij PC is van een Amerikaan (ben even naam kwijt) die daar gestationneerd was en geheime projecten deed (in Soesterberg) w.o. telepatisch contact met ET's. Hij meldde ook dat Soesterberg de leukste tijd in zijn carriere was. Er schijnt ook een heus spook rond te waren in een magazijn of hangar.

Roemer
09-17-2008, 11:17 PM
Hallo Medelanders, ook in Belgie
Ik voel me erg gesteund in mijn visie door internet zoals argusoog, willen wij weten, grenswetenschappen enz. En natuurlijk project Camelot/Avalon.
Ondanks dat mijn meeste vrienden zeer intelligente mensen zijn ,word ik door hen toch wel gezien als een ex-verslaafde die een nieuwe verslaving heeft gevonden, wanneer ik hen probeer bewust te maken van alles waar wij inmiddels geen twijvel meer over hebben. Kortom ik wil mij aansluiten bij mensen in de buurt die ook wakker zijn geworden.
Ik heb helaas weinig bruikbare skills in de zin van technisch vernuft e.d.
Wel heb ik HBO studies gevolgd op sociaal vlak en survival(outdoor manegement). Eigenlijk ben ik het best in entertainment en muziek.
Wellicht ook bruikbaar als het er straks op aan komt, en het mocht heel donker worden om ons heen!
Ik ben heel blij met de visie van David Wilcock in dit hele verhaal, naar voren gebracht door Bill en Kerry. Zijn optimistische visie geeft enigzins lucht en mij vertrouwen, binnen het hele 2012 apocaliptische verhaal.
Ik hoop dat ik, mocht het nodig zijn, een bijdrage kan leveren binnen een community hier in Nederland/Europa.
Het laatste interview met David was weer geweldig!

Roemer

Swamisalami
09-18-2008, 10:46 AM
Hoi Roemer,

Dat verhaal van die verslavingen ken ik. Ik ben sinds 2005 clean van alles. Bahalve koffie,sigaretten en den P.c. zit ik op het goeie pad.

Iedereen die AWARE is, is welkom. Iedereen heeft wel een skill die te gebruiken is. Muziek is hard nodig de komende jaren om de geest wat te ontspannen.

Groet,

Swami

HallieBallie
09-18-2008, 11:31 AM
Hallo Roemer en Swamisalami,

Zolang je ervan geleerd hebt van hetgene wat je meegemaakt is het goed, ook al is het alleen dat je er geen gebruik meer van zal maken, zo niet, dan is het zonde van de tijd geweest die je er aan besteed hebt.

Ik kan daar niet over oordelen, dat is ieder zijn verantwoording.

richard
09-18-2008, 02:10 PM
Hey hallo allemmaal......... uit de rook van rotterdam.

tja........:wink2:

Roemer
09-18-2008, 04:23 PM
Dutch folks BE/NL

Bedankt voor de warme reactie, ook een paar prive reacties gehad.
En geloof me dat ik stinkend veel geleerd heb van de vele dwalingen in mijn leven. We zijn er nog niet maar we zijn onderweg!

Roemer

Swamisalami
09-18-2008, 05:09 PM
Welkom Rotterdam.

Swamisalami
09-18-2008, 05:16 PM
Hey Roemer

Het gaat om de weg die je bewandeld richting het doel. Hoe jou pad eruit ziet bepaal je zelf. Je gevoel geeft je loepzuiver aan wanneer je goed of fout bezig bent. Bij mij duurde het 20 jaar voordat ik mezelf een beetje leerde kennen en ging accepteren wie ik ben. Ik kan zeggen dat mijn `nieuwe` leven me steeds beter begint te bevallen en dat ik wel tevreden ben met mezelf. Dat was vroeger wel eens anders................

Roemer
09-18-2008, 10:22 PM
Swamiramidebami,

Je hebt gelijk, volkomen gelijk!!
Maaaarrrrr, ik heb inmiddels wel geleerd dat Keulen en Aken niet op 1 dag zijn gebouwd! Ik bedoel...., ik weet dat ik nog steeds wel dingen doe die niet mijn gezondheid bevorderen, zoals roken, koffie en te veel internet etc. Maar ik ben zoveel verder dan 4 jaar terug toen ik mij een stappenplan bedacht om de problemen aan te pakken zonder ineens alles wat niet goed was in mijn leven, rigoureus de nek om te draaien. Want steeds als ik dat deed, was ik zeer succesvol maar het beklijfde niet. Ik weet dat ik op koers ben zelfs meer heb bereikt dan ik in mijn stappenplan gedacht had te kunnen bereiken. Ik zit inmiddels op een vlak waar het comfortabel is, al een tijdje nu, en ik weet dat ik binnenkort een volgende stap moet ,nee, WIL zetten. Op dit moment geniet ik nog even van het uitzicht dat ik heb vanaf hier,:smoke::smoke: voor ik verder klim naar...................Ehh Grote hoogte!!!!

Bedankt voor je bespiegeling en wat je voor mij had bedacht, voer dat zeker zonder aflatende inspanning ook voor jezelf uit!

Namaste,:smoke:

Roemer

gazbom
09-19-2008, 05:14 AM
Hi, Belgium, 21, male, CG-artist, signing in for connection :biggrin2:

greets
Howdy!

sky
09-19-2008, 10:00 PM
Ewald hier,

Zit in Berlijn en ben met de duitse crew bezig voor plannen naar zuid duitsland... bavaria, de duitse alpen... volgens St Clair kan je belgie en nederland vergeten.... onder water... dus waarom geen rendezvous punt geven in zuid duitsland? We zien jullie daar dan?

Hi Ewald en alle Belgen/Nederlanders!

Ewald, leuk dat je ook hier komt posten.

Ik volg je thread voor Duitsland, maar wist niet dat je nederlands sprak. Ikzelf ben belgische (geboren Sint-Niklaas), woon momenteel in Amstelveen en heb voordien 14 jaar in Munchen gewoond, heb dus een heel sterke band met Duitsland.

Vind het heel interessant dat Michael St Clair zich momenteel richt op zuid Duitsland en het zwarte woud om een Radiant Zone op te richten. Zou me daar idd veel veiliger voelen dan in Nederland./Belgie.

Ben mezelf ook wel materieel etc aan het voorbereiden, maar voel nog niet echt de impuls om nu al te verhuizen. Maar hopen en vertrouwen dat de juiste klik op het juiste moment komt.

Spannende tijden en inderdaad weinig mensen in de onmiddellijke omgeving met wie men dit kan delen.

Ben Osho sannyasin en mijn droom is ook deel uit te maken van een hele spirituele community., het liefst een hele grote!

We keep in touch

Liefs aan allen,
Ambara

mother miles
09-22-2008, 12:14 PM
weet iemand meer over die zogenaamde save zones.
ik begreep dat er in zuitamerica en mongolie zave zones zouden.
zijn maar waar en over hoe grote zones praten we.

ik ben een opgelijd boswachter en vertrouw een heel eind op moeder natuur kwa overleving.
tog plan ik om te vertrekken naar een van deze save zones als de tijd daar is.
in voor tijdig vertrekken geloof ik niet.

heb ervaring in het leven en overleven binnen ramp gebieden.
en zou graag een evacuatie plan of iedeen horen van gelijk gestelde mensen.

we zijn groeps dieren aleen ben je immers vrij wijnig

Jenny
09-23-2008, 10:19 PM
Oke...w're back online.

Welcome back everyone.:welcomeani:
Zjen

Aware_Belgium
09-23-2008, 10:44 PM
idd, nu al wegtrekken vind ik niet echt zinvol, daar we zelf niet exact weten hoe en wnnr. Het plannen echter is miss wel cruciaal, en ben ik zeker voor te vinden.

Kan iemand een google-map link geven voor die locatie in zuid-Duitsland?

Neem nou dat het elektronische grid uitvalt, dan hebben we een plaats nodig om af te spreken, hetzij ginder, hetzij hier ergens en samen trekken van "samen in, samen uit"

Ewald: hoever sta je met de planning van de Duitse crew? wat zijn hun intenties? basis oprichten? reizen? enige rendez-vous-point bepaald?

greets

Luudski
09-24-2008, 08:55 AM
Hallo Medelanders, Luudski uit Delft, signs in......

Aware_Belgium
09-24-2008, 01:26 PM
http://www.projectavalon.net/forum/showthread.php?t=3257

Oipo
09-24-2008, 03:09 PM
Gegroet uit Enschede,

heb deze site net gevonden, en vroeg mij al af wanneer mensen zouden gaan plannen om weg te komen uit de rotzooi die er nu gaande is(volg al geruime tijd sites als die van David Wilcock).

Mocht iemand willen weten wat ik doe, ik ben nu student aan het Saxion, en studeer Elektrotechniek.

Ik hoop in ieder geval dat we hier heelhuids uitkomen.

quest
09-25-2008, 12:46 AM

hey allen, gegroet!

webbot, web staat er bol van, wellicht van dezelfde vogels die een hoop ellende in scene gezet hebben, 9-11, catrina, uitgeschakelde politici etc. makkelijk voorspellen zo. heb er eerder wat over gepost hier, maar die berichtjes zijn weg. in het radiointerview van Bill & Carry heeft Bill het er ook al over, dat er wellicht een interview zit aan te komen met ze. volgens mij fout die webbotters, verkeerde club.

ehm, swami, las iets over huis verkopen en terughuren, was benieuwd, even gegoegeld, maar verlies je daarmee niet veel?

edit; ik krijg altijd de jitters als ik op camelot gekeken heb, vette zenuwen, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
dat laatste, de onrust die al dit soort berichten oproepen, is wellicht een deel van de agenda van illuminati of wie ook. wellicht gebeurt er helemaal niets, glijden we geleidelijk aan door in een nieuw epoche. wel veranderingen, dat moet wel, maar gedoceerd.

btw, ik loop ook al een tijd rond met de gedachten over het opbouwen van een netwerk, over heel nederland. een netwerk waar iedereen connecties heeft op fiets-afstand. met lijnen naar boeren, bakkers, tandartsen, whatever. zo'n netwerk zou je het liefste niet nodig hebben, maar een gunstige bijkomstigheid zou kunnen zijn, dat je een kleinschalige economie kan opstarten binnen zo'n netwerk.
praktisch puntje, juist goedgeaarde mensen zoals boeren en bakkers etc. hangen minder rond op fora als deze ; )

Alcyone11
09-25-2008, 09:11 AM
Ik sta nog steeds voor de heidense klus mijn eigen gezin te overtuigen van de ernst van de situatie ... mijn vrouw gelooft er nix van en mijn dochter is nog te jong om het te kunnen vatten. Laat staan de rest van de familie die te "narrow-minded" zijn.
Een "urge" om al te gaan voorbereiden cq. te verhuizen heb ik nog steeds niet ... ondanks de vele info die ik hier lees.
Heb wel enige voeling met Zuid-Duitsland of Zwitserland, mocht het een "last-minute" decision worden ...

Swamisalami
09-25-2008, 05:26 PM
Ik had hetzelfde probleem maar trek me er niet veel meer van aan. ik bereid mee voor en ga mijn energie niet meer verspelen aan de "ongelovigen"

orionsbelt
09-25-2008, 07:59 PM
Hi Dutch people. :-)

I wish to understand what is not in English.

Could people please translate if at all possible?

Thank you for Sharing your thoughts will all of us.

:-)

Swamisalami
09-26-2008, 10:34 AM
Mostly it's about gathering, meeting and planning.

RaKaR
09-27-2008, 04:08 PM
Hoi, Gezin! - Gleich und gleich gesellt sich gern.

Even voorstellen:
ik ben 38 en woon in Rotterdam(Noordereiland).
Ik ben vooral op humanistische gebieden gericht - filosofie, geschiedenis, talen(ik beheers het Frans, Russisch, Engels, Duits, voor wat het waard is...).
Op dit moment volg ik rechtenstudie by EUR.
Juist wegens de tentamenperiode(die nog gaande is) heb ik de debatten hier niet kunnen volgen. Ik ga dan eerst de verschillende gedachten en voorstellen die al naar voren zijn gebracht, doornemen.
Alvast mijn vaardigheden:
Ik ben vrij handig met mijn twee armen en...voeten, desnoods; heb stevige, betrouwbare verhoudingen met kameraden op verschillende continenten(zou misschien nuttig zijn, indien het zo ver komt...) en ik ben nu van plan om mij in de landbouw serieus te verdiepen.

Hup in vrede!

En voor Kamerad Swamisalami, Salome!

RaKaR
www.futureofmankind.co.uk

RaKaR
09-27-2008, 08:38 PM
Hoi allemaal!

Jullie hebben al een schitterend werk verricht!
"Eenheid is inderdaad kracht" en de Lage Landen lijken wel goed op weg.

Ik heb al de 'threads' onder 'Netherlands' gelezen; nu moet ik nog al die gegevens verwerken.
Een ding is wel zeker, ik voel mij daar echt goed bij.
We gaan wellicht ongekende tijden tegemoet, voorbereidingen en overige zuiver praktische maatregelen moeten getroffen worden; maar zoals Kameraad Jenny, denk ik(de moderator), het ergens schreef, het gaat hier om iets dat verder gaat dan louter 'lichamelijk' overleven.
De mentale, emotionele, Geestelijke Bereidheid is net zo belangrijk; onze vibraties moeten het Nieuwe Tijdperk weerspiegelen.

Vrede en Wijsheid.

RaKaR

ries
09-28-2008, 01:25 AM
Groeten uit de zaanstreek.

de laatste half jaar veel interviews gezien op project camelot en consciousmedianetwork. Voor mij gevoel is er een spirituele en een controversiele kant aan wat er nu op het wereldtoneel en daar buiten gaande is.

Ik zit zelf niet in de survival mode en vraag me af of dat voor mij de goede insteek is. Informatie zoeken en analyseren is voor mij nu het belangrijkste.

Discussiëren hierover vind ik nog heel lastig, hoewel ik gelukkig wel in mijn directe omgeving een paar mensen gevonden hebt die hier voor openstaan. Aan de andere kant zijn een paar directe vrienden meer van me verwijderd, omdat ze geen belang hechten aan deze informatie.

Ik ben in ieder geval blij dat Kerry en Bill dit project opgestart zijn.

Hopelijk kan ik in de toekomst een meer concrete bijdrage leveren dan deze
persoonlijke situatieschets.

Groetjes,

Ries.

elize&jay chilton
09-28-2008, 03:31 PM
hallo iedereen!

Ik heb deze site via mijn vriend jay chilton en ik vindt het echt geweldig dat er mensen zijn die hier in geloven!
Ik en mijn vriend zijn hier al een tijdje mee bezig(plannen enzo).
wij wonen in noord-brabant(tilburg).
maar zijn l een tijdje bezig met plannen om hier weg te gaan richting spanje!
we zijn ook echt allebij bezig met werk te zoeken!
en ook echt die stap te zetten om toch nog een mooie tijd te hebben voordat het allenmaal gaat komen!
we zouden ook heel graag met meer mensen contact willen hebben,om toch lekker te kunnen praten,lachen,om ideeen te delen kennis.
hoe meer mensen hoe beter!ze zeggen wel hoe meer zielen des te meer vreugde.
wij hebben allebij ook best wel wat kennis in de overlevings wereld.
veel gekampeerd!we weten ook echt wat te doen!zijn er wel inverdiept.
nou groetjes

Phenomenon
09-28-2008, 06:49 PM
Dag Mensen,

Fijn dat er zo openlijk en met een goede dosis respect op dit forum wordt omgegaan met elkaar. Ik ben Nikolai.

Als systeemarchitect ben ik snel in "recognition of patterns" waardoor ik reeds anderhalf jaar gelee ben ontwaakd, zeg maar. Verder ben ik heel leergierig en heb een lief gezin, waar ik graag goed voor zorg.

Ik wil wel heel graag als inspirator acteren in het nieuwe bestaan en draag op die manier graag een steentje bij.

Dit forum is natuurlijk leuk initiatief, maar ik vraag me wel af of dit echt zoden aan de dijk gaat zetten om serieus te gaan voorbereiden op wat komen gaat. Een forum is natuurlijk maar beperkt en met name nuttig voor initieel contact en chat 'n chalk.

Laten we onszelf voor de verandering een keer niet overschatten en inzien dat ze in veel andere landen al veel verder zijn met de organisatie. Neem bijvoorbeeld frankrijk waar er al 1 of 2 gemeenschappen zijn die volledig zelfstandig kunnen bestaan en waar ze ook al een N-generator hebben op basis van nulpuntenergie waarmee ze iedereen voorzien van gratis energie.
In de VS worden er al "farms" gebouwd en in Wales zijn ze al ver met ecovillages.... Wat doen wij? In de file staan, kijken naar de streepjes in de lucht?

Wie heeft er al veel contact gelegd met mensen op dit forum en wil initieel een lijst maken, zodat we eens een bijeenkomst kunnen organiseren? Dat lijkt me toch echt stap 1? Dan is het ook wel zo handig om van te voren je huiswerk te doen, dus wat willen we van iedereen weten, zonder ze gelijk het hemd van het lijf te vragen, wat te privacygevoelig is?

Graag jullie reaktie! :)
Nikolai

Oipo
09-28-2008, 10:08 PM
Hey Nikolai, welkom aan boord.

Als je de thread 'Undutchables' leest, dan kom je daarin de posts van Lovers_of_Light tegen, die al iets over een bijeenkomst probeert samen te krijgen. Des te meer mensen zich daarvoor aanmelden, des te groter de kans is dat het er komt.

Aware_Belgium
09-29-2008, 10:04 AM
hey,

Ik heb gisteren een persoonlijke mail gekregen van de "lovers_of_light" en deze zijn geïnteresseerd in het project van de "avalon_lijst" die nu gaande is onder de NL-mensen. Deze stelt ons in staat om via email te corresponderen met elkaar en een render-vous point op te zetten voor wanneer het grid zou uitvallen en je niet achtergelaten wordt.

Ook is deze interessant omdat deze OVERZICHTELIJK is. Zodra er gecorrespondeerd wordt ga ik deze gesprekken opslaan en afprinten op PDF in een dialoog vorm waarbij je makkelijk de origine van een gesprek kunt vinden. Zodat iedereen er wijslijk en slimmer uitkomt.

Ik heb aan Ewald gevraagd om hetzelfde te doen voor de Duitsers zodat we uiteindelijk deze 2 groepen kunnen samenbrengen tot een hechte groep die samen kunnen reizen en steunen.

De groter de groep, de sterker je staat.

mvg,
Ethan

Swamisalami
09-29-2008, 04:00 PM
Enkele gedachten

hey,

Ik heb gisteren een persoonlijke mail gekregen van de "lovers_of_light" en deze zijn geïnteresseerd in het project van de "avalon_lijst" die nu gaande is onder de NL-mensen. Deze stelt ons in staat om via email te corresponderen met elkaar en een render-vous point op te zetten voor wanneer het grid zou uitvallen en je niet achtergelaten wordt.

In welke taal gaan we dan verder? L-o-L spreekt engels.

Ook is deze interessant omdat deze OVERZICHTELIJK is. Zodra er gecorrespondeerd Tussen wie? Jij en anderen of alle verzonden e-mails?wordt ga ik deze gesprekken opslaan en afprinten op PDF in een dialoog vorm waarbij je makkelijk de origine van een gesprek kunt vinden. Zodat iedereen er wijslijk en slimmer uitkomt.

Ik heb aan Ewald gevraagd om hetzelfde te doen voor de Duitsers zodat we uiteindelijk deze 2 groepen kunnen samenbrengen tot een hechte groep die samen kunnen reizen en steunen.

Stel "The Grid goes off" hoe kunnen we dan met elkaar communiceren? Stroom uit, mobiele telefoons vallen etc. Misschien is het een idee om de kenmerken van onze auto's uit te wisselen samen met een foto van elkanders gezicht. Je weet niet wat er gebeurt in een Grid-Off situatie en het is wel handig elkaar te herkennen anders lopen we elkaar alsnog mis.

De groter de groep, de sterker je staat.Zo is dat
Dank voor de verrichte werkzaamheden

mvg,
Ethan

Aware_Belgium
09-29-2008, 04:09 PM
er is een lijst in de omgang met namen adressen telefoonnummers etc van de mensen, en idd een nummerplaat zou ook handig zijn. De mensen op deze lijst hebben elkaars persoonlijke emails en kunnen zo in groep mailen naar elkaar.

De bedoeling is om werkelijk mensen uit te pikken die geïnteresseerd zijn in de oprichting van een community, en deze te scheiden van de mensen die van plan zijn om "rond de pot te blijven draaien"

de lovers of light zijn idd engels, maar daar we net met een FRANS lid uit Liège zitten, denk ik eerlijk gezegd niet dat NL-praten al een optie was van in het begin, ook gaan we met de Duitse groep contact hebben etc... Dus denk ik dat het handig is om een "universele taal" te handhaven. (denk niet dat er hier iemand is die geen engels kan uitbrabbelen?)

ik ga zowel persoonlijke mails als groepsmails in pdf afprinten, zodat wnnr er bv binnen 2 maand iemand bijkomt, deze snel up to date kan gebracht worden en indien die wenst, zijn huiswerk kan doen in wat er al dan niet al gezegd is.

Voorstellen zoals nummerplaat opgeven enzo zijn idd handig, en dienen dan ook in groepsmails verzonden te worden naar de lijst met mensen daar ik me niet voordurend kan bezighouden met telkens opnieuw iedereen persoonlijk te mailen om "dit" en "dat" te vragen.

Ik ben er intens mee bezig, maar het hoeft heus geen verslaving te zijn voor me.

Prioor lijkt me om ff de puntjes op de i te zetten omtrent hoe we ons gaan verzamelen en of iedereen op de lijst wel juist zit omtrent "samen reizen, samen staan we sterk" te verwezelijken.

Niet de bedoeling om de mensen naar een bepaalde richting te duwen maar eerder om een gezamelijke gedachtegang te krijgen waarbij we uiteindelijk stabiel en geconfigureerd kunnen werken naar de nabije toekomst.

mvg,
Ethan

Swamisalami
09-29-2008, 04:18 PM
MARVELLOUS

If I can do something I'll be glad to hear it.

Aware_Belgium
09-29-2008, 04:21 PM
well if you're on the list, you'll be hearing soon (if not, do subscribe), depending on when the l-o-l show up in Belgium.

cheers

RaKaR
09-29-2008, 04:27 PM
Well, it is all clear.

Thanks then ...en vooruit!

RaKaR

RaKaR
09-29-2008, 10:40 PM
Dames en heren,

Ik heb de debatten nauwlettend gelezen; niets aan te merken, de voorstellen en overige gedachten passen goed bij de mogelijke toekomstige situatie.

Ik heb maar een aanvullend voorstel:
misschien is het toch handig om ook fietsen bij de hand te hebben.
Stel eens voor dat al de economische structuren ineenstorten!
Het zou dan ontzettend moeilijk zijn om regelmatig bij te kunnen tanken.
Dus, ook fietsen en de daarbij horende gereedschapskisten; zodoende zouden wij ver kunnen komen: onze eigen lichamelijke spanningen, vrij...

Hup in vrede!

RaKaR

Phie
10-06-2008, 11:35 AM
Hi Allemaal,

Phie uit Amsterdam hier, ik volg net als andere lees ik Project Camelot al een tijd. Ik de komende dagen eens het een en ander lezen op dit formum en ik hoop tzt met jullie in contact te komen.

Gr Phie

Swamisalami
10-06-2008, 03:45 PM
be welcome Phie

Jenny
10-06-2008, 03:47 PM
Hi Phie,

fijn dat je de gelederen komt aanvullen.

:thumb_yello:

Jenny

Aware_Belgium
10-07-2008, 12:49 PM
okay, so i've got a list of about 8 people in the avalon list, and amoung those are a VERY few who actually respond to the internal mails.

I can't decide any other then to abandon this project since people really don't seem to realise the importance of the list. This is supposed to be the way to form a serious community.

But if we all select talk and discussion before actually making plans and dealing with eachother, then me myself will not spend more time in the list.

I was hoping for some effort from your side as well. This is the final week I will analyse incoming names. If we don't have about 20 WILLING members, the project will be abandoned, there I feel more and more I'm wasting myy time on this site.

I stopped reading threads 15 days ago cause they simply don't interest me right now, I feel the urge and need to form a solid community to travel together and stand strong.

As for the need to read and discuss problematics, is TOTALY irrelevant to me now. The only thing i'm following are the new interviews and talks or Kerry and Bill.

Best to all,
Ethan

RaKaR
10-07-2008, 01:44 PM
Hoi Aware_Belgium,

You can count me on; i did not register for i was lately not so often and not long enough at Project Avalon.
Besides, i still do not know how to get on the list.

Any suggestion?

RaKaR

zuni
10-07-2008, 01:46 PM
anyone in breda ???

RaKaR
10-07-2008, 01:48 PM
okay, so i've got a list of about 8 people in the avalon list, and amoung those are a VERY few who actually respond to the internal mails.

I can't decide any other then to abandon this project since people really don't seem to realise the importance of the list. This is supposed to be the way to form a serious community.

But if we all select talk and discussion before actually making plans and dealing with eachother, then me myself will not spend more time in the list.

I was hoping for some effort from your side as well. This is the final week I will analyse incoming names. If we don't have about 20 WILLING members, the project will be abandoned, there I feel more and more I'm wasting myy time on this site.

I stopped reading threads 15 days ago cause they simply don't interest me right now, I feel the urge and need to form a solid community to travel together and stand strong.

As for the need to read and discuss problematics, is TOTALY irrelevant to me now. The only thing i'm following are the new interviews and talks or Kerry and Bill.

Best to all,
Ethan

PS: Hier is alvast mijn emailadres:
aepsilonm@hotmail.com

Hup in Vrede!

RaKaR

Swamisalami
10-07-2008, 01:49 PM
I'm still around. I send a post to Ewald, to A-B and I have contact with HallieBallie sharing info. May be the message isn't understood correct by everyone.....? So what you want us to do?

Swamisalami
10-07-2008, 01:50 PM
anyone in breda ???

Kleine 60 á 70 km. westelijker zit deze Zeeuw.

RaKaR
10-07-2008, 01:58 PM
I'm still around. I send a post to Ewald, to A-B and I have contact with HallieBallie sharing info. May be the message isn't understood correct by everyone.....? So what you want us to do?

Hoi Swamisalami,

Dat is precies de vraag: hoe verder?

RakaR

PS: ik ga zo naar de pagina van Aware_Belgium om daar een bericht hieromtrent achter te laten.
Tot straks dan.

Swamisalami
10-07-2008, 02:01 PM
We hebben een verzamelpunt in Duitsland. Ik zit daar drie en een half uur vandaan. Misschien moeten we nog een plaats afspreken bij de grens of in Luxemburg of zoiets.

Suggesties.......?

Aware_Belgium
10-07-2008, 02:05 PM
the only thing I myself ask of pple is their personal data for the list, you got my personal email adress underneath my pic, you can send me a personal note, anything really.

Other then that, the goal is to set up a point to meet, there hasn't been established one. In the pre-last mail I sent to the avalon-list members I wrote:

Hey Avaloners,

I thought it might be handy to start discussing as to what you people have in mind for the event in which the electronical grid falls out?

The prime idea is: get a set of "rules" which enable everyong to gather on time. For EXAMPLE, if the grid falls out: in a matter of 3 days timeline we gather at the rendez-vous point and from there on we travel in a group to reinforce eachother. To what objectives, where we meet, how we set these rules, what we do, ... EVERYTHING really, needs to be discussed at stage 2.

I think it would be handy if we all gave our view on how we see this happen for when "**** hits the fan"? All these personal views together will allow us to combine them into a coherent view in which we can all find ourselves. After which we can start determining agenda-points as the render-vous point for example, who rides with who (if necessairy), etc...

Is everyone ok with these 2 processes?

step 1 (now):
*determine a goal view in which we all fit

step 2:
*set up agenda points of "where" "what" "how" "who" of the coherent point of view

greets,
Ethan

ps: the reason why i'm still using ENG rather then NL is that we will have French and German members soon. If you chose to respond in NL or French or German, np, we will translate that text for you to ENG anyhow. But we do expect everyone being able to "read" english.

didn't get 1 response, which is less then poor ;)

anyway.. we'll see how things end up by the end of the week

greets

RaKaR
10-07-2008, 04:49 PM
Kameraden,

Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat.

I just watched 'Zeitgeist: Addendum'(http://video.google.com/videoplay?docid=7065205277695921912).
It is one of the most revealing experiences i have ever had; i have the feeling - i would actually better say, i am convinced - it is The Line i have always been looking for in this physical Incarnation.

I have therefore taken the Decision, from now on, to invest all my Will and Strength to bring the Ideal of Zeitgeist as close to my daily Reality as possible.

No matter what happens further, i will not go back to the System i am now leaving behind. Definitely.

I would like to share this Choice with you, Kameraden.

Behold The Future, it is within You!

RaKaR

everready
10-07-2008, 07:17 PM
Hello Ethan and others,

I've been reading and following this thread, but haven't really participated actively in posting much. Although I see the need to band together, the idea of being with complete strangers feels weird to me, even though we all understand the fragility of the times we are living in and the need to be with others for protection, support and strength. My senses tell me that we still have some time ( I trust my inner guidance ) and that we do not need to rush things just yet. This is why I want to meet up on the 19th of october. We need to get to know each other a little, to build a sense of family trust.

My plan is then to see who wants to meet up at Christmas time, for 4-5 days in a farmhouse in the Ardennes, so that we can really see and feel how it feels to hang out together. I already have this farmhouse booked - so its simply a matter of getting together there. There is enough room there for 15-20 people to stay. The farmhouse belongs to my family and I can use it a few times a year if I want to. To me this feels like a more realistic option.

The location of this place is also interesting - it is exactly at the point where 3 countries meet belgium, germany and luxembourg and the village is small..
If we have all been there together once, it will be much easier to meet up there a second time if needed. You can also get there by train!!

So, my suggestion is that we all meet up on the 19th in Amersfoort, to get to know each other a bit. We can make plans from there...

So what do you all think - is this a good strategy?? I know people appreciate your inspiration Ethan, but there are some psychological barriers to get over if we really want to form a group that works.:biggrin2:

Aware_Belgium
10-07-2008, 07:21 PM
alright everready, I can grasp that idea and I'm following you in this one. I'm up for it @ Christmas time, only if I can bring the dessert!

greets

Swamisalami
10-07-2008, 07:26 PM
I think this is a wonderful proposition. As i am not much of a cook may be I can do the fire.....:mfr_lol:

everready
10-07-2008, 07:31 PM
There is an old iron fire place there that needs someone to love it 24/7- the only problem is that you need to get up at 3 in the morning if you want it to still be burning in the morning. Otherwise you have to start it all over again!!

Its cold there in the winter and the house makes scary noises in the night:yikes: so you can be the fireman swamisalami and I'll just stay in my warm bed!!

Swamisalami
10-08-2008, 08:31 PM
No problem, me make fire, you bring coffee :mfr_lol:

Me like scary noises........

As far I have planned it I will come to Amersfoort 19-10.

Swamisalami
10-08-2008, 08:40 PM
RakaR,

Ive seen Zeitgeist 2 twice and I like the idea of project Venus. I think we have to create it ourselves. We can all connect here at Avalon BUT we have to start with our own group. 20 "small" groups are less vulnerable as 1 big one.....

RaKaR
10-09-2008, 09:24 PM
RakaR,

Ive seen Zeitgeist 2 twice and I like the idea of project Venus. I think we have to create it ourselves. We can all connect here at Avalon BUT we have to start with our own group. 20 "small" groups are less vulnerable as 1 big one.....

Hoi Swamisalami,

That is precisely the idea: we work the whole concept here, within a solid group, in the sense s of pratical application, bringing in new ideas and thinking forward.
Then, as we move furrther, we shall see what we could add to and/ or take from Project Venus, as a Global Movement.
We could eventually cooperate with Project Venus, while retaining our originality, so to speak.
The small communities we are now forming are good and preferable for they could create tighter connections and are easier to be sustained in a situation of extreme duress; that is plain and clair.
But if things( my great hope!) are to be less rough than one has all reason to expect and one does not wish to go back to the old paradigm(what is definitely my case, i am embracing a completely different life from now on), then a larger community of like-minded Humans could be a better option.

Behold the Future, it is within You.

RaKaR

Aware_Belgium
10-09-2008, 10:16 PM
after watching Zeitgeist 2 i just had to do something with it.

i'm going to put these wallpapers on every desktop i can find lol, librairies and laptops in stores

the rebellion has begun.

you can check a preview on my blog (check signature for link to blogspot) if you like it you can put it on yours. Works fine on mine, there are 2 sizes. Widescreen and normal.

cheers

LINK TO DOWNLOAD:
http://www.4shared.com/file/66332765/bc073bb1/Zeitgeist_and_venus_poster.html?

RaKaR
10-10-2008, 11:09 AM
after watching Zeitgeist 2 i just had to do something with it.

i'm going to put these wallpapers on every desktop i can find lol, librairies and laptops in stores

the rebellion has begun.

you can check a preview on my blog (check signature for link to blogspot) if you like it you can put it on yours. Works fine on mine, there are 2 sizes. Widescreen and normal.

cheers

LINK TO DOWNLOAD:
http://www.4shared.com/file/66332765/bc073bb1/Zeitgeist_and_venus_poster.html?

Hoi Aware_Belgium,

I truly understand what you mean, for i feel the same way.
Great poster-logo, zeg!

Could you post it at one of the threads dealing with Zeitgeist?
- 'What we are supposed to do' by Xammy(in 'General Discussion')
- 'Zeitgeist: Project Venus Pioneers'( by 'Preparations/ Advice')

Hup in Vrede!

RaKaR

Aware_Belgium
10-10-2008, 11:13 AM
can u quickly link the threads, I'm @ work and can really afford to spend to much time on the net by searching for threads

ewald
10-16-2008, 07:05 PM
hey guys,

just want to inform you all that the german crew is going nowhere for the moment... I stopped the efforts to get any kind of reaction going. Therefor, if you girls and guys dont mind, i would like to join this effort... here there is energy flowing... let me know if that is ok: a belgiam guy living in Berlin... and who knows, if the germans decide one day to get something going, I miight be able to hook us all up again.

joining you in the ardennes for Xms sounds great!

take care
ewald

Aware_Belgium
10-16-2008, 08:18 PM
I'm srry Ewald, pple's actions on this side is below expectations as well. Check my posts earlier. So far we have 8 subscribers of which 1 just dropped.

I mean, it's a good initiative, but I'm srry, this website is all "talk talk" no real actions being done but a few. (VERY FEW)

There are some who are really doing something like the ardennes idd.

But for example the list which is being sent every week is being stopped as well, I've sent it this sunday for the last time. Pple just don't respond. When I direct a Q in the general mail it's completely ignored so. I tried a few times, no reactions.

To bad cause are a few who are willing, but the majority of this site (and i'm srry but it's true) are talking air.

So I'm going to the Ardennes for the first two days and we'll see what comes up there. But I lost my intentions of this plan cause pple just won't cooperate the smallest bit.

greets;
Ethan

Oipo
10-16-2008, 10:38 PM
I have to say, all I feel is that this banding together, into possible community forming is becoming less and less likely to have to happen.

I guess the time line is shifting constantly away from the 'bad' one(s). And as such, there is little incentive to start doing things related to project avalon.

Frank69
10-16-2008, 11:03 PM
I'm srry Ewald, pple's actions on this side is below expectations as well. Check my posts earlier. So far we have 8 subscribers of which 1 just dropped.

I mean, it's a good initiative, but I'm srry, this website is all "talk talk" no real actions being done but a few. (VERY FEW)

There are some who are really doing something like the ardennes idd.

But for example the list which is being sent every week is being stopped as well, I've sent it this sunday for the last time. Pple just don't respond. When I direct a Q in the general mail it's completely ignored so. I tried a few times, no reactions.

To bad cause are a few who are willing, but the majority of this site (and i'm srry but it's true) are talking air.

So I'm going to the Ardennes for the first two days and we'll see what comes up there. But I lost my intentions of this plan cause pple just won't cooperate the smallest bit.

greets;
Ethan

Hi Ethan,

I appreciate your efforts and insights. Shall we limit ourselves to agree on 1 end-destination where we can assemble when something happens? I foresee many logistical problems if we obligate ourselves to travel in Mad Max karavan. for instance: i do not know yet who will come with me during the heat of the moment....so will I make it on time or jeopardize the rest?....also my car is stuffed...will there be accessible roads? If we can pick and offer a safe haven, people themselves can decide if they wish to know its location. Getting there is people's own responsibillity whether on hiking boots or by spacecraft.

I myself travelled far places but haven't seen much of Europe, I can't determine where is auspicious.

HeadFullDMT
10-30-2008, 10:54 PM
East flanders citizen reporting. Glad to get in touch here with you people!

Peer
10-31-2008, 12:19 AM
Zie deze draad nu pas.

Ik zit vlak bij Venlo en dat is een knooppunt van wegen duitsland in.
Je kunt van hier rechtdoor naar het oosten of naar het zuiden richting Eiffel, Schwarzwald of Zwitserland.
Zuidoost naar Tsjechie of Slowakije.
Als je al ergens zou verzamelen dan is het slim op zo'n knooppunt.

Alles uit wat het westen komt (Eindhoven-Belgie) loopt via Venlo en veel verkeer vanuit het noorden eveneens hoewel ook veel via Arnhem gaat.
De weg Arnhem -Ruhrgebied loopt hier een 30 km naar het oosten en sluit dan verder ook aan op de wegen naar het zuiden.

Ik denk niet dat je nu al in de startblokken hoeft te gaan staan maar wel dat je de richting moet gaan bepalen waar heen je wilt vertrekken als dat nodig is en dat zal niet van de ene op de andere dag hoeven.
Wel moet je alert zijn.

Zo lang het www nog loopt kun je zo communiceren.
Telefoon zal het langer uithouden dan de Pc maar als ook dat ophoudt zul je op jezelf aangewezen zijn en misschien is dan een herkenningsteken een idee.
Een soort logo wat men dragen kan op muts of jas.

Autokentekens lijkt me te moeilijk maar een auto met een bepaald logo beschilderd kan natuurlijk wel en valt ook meer op tenzij je nog teveel om de lak geeft dan.
Wie maakt er een (simpel) logo?

Oh ik vergeet mezelf voor te stellen:
Ik heet Peer, woon tegen de duitse grens aan vlak bij Venlo,
Ik ben Shiatsutherapeut en nog een aantal dingen in het alternatieve vlak.
Ik kan goed overweg met hout.
Verder ben ik semi-pro muzikant (unplugged)

sunny D
10-31-2008, 10:39 AM
Sorry P. Ik snap je bedoeling en intentie....Maar is dat niet iets uit de tweede wereldoorlog, herkenningstekens.....Brrrrr. Freaks me out....Hoop dat je mij snapt.....Namaste:wink2:

Peer
10-31-2008, 11:57 AM
Ik snap je helemaal Sunny met dit verschil dat het niet gedwongen gaat maar vrijwillig om elkaar te herkennen.
Ik bedoel dus geen verplicht opgestikte gele ster en kaal geschoren hoofden.

Ik zou zeggen: Laat die ouwe frustratie los en bedenk een leuk en ludiek iets waardoor we elkaar kunnen herkennen.

Het ban-de-bom teken was zo iets.
De mandala van de Baghwan-volgelingen idem en die doen me helemaal niet aan de tweede wereldoorlog denken.
Vrijmetselaars hebben hun tekens waardoor zij elkaar herkennen.
Bezoekers van een vergadering hebben hun badges.
Sporters dragen het uniform van hun land of club en ga zo maar door.

Ik kan me ook voorstellen dat ik een aantal mensen hier aan de grens opwacht die noodgedwongen hun huis hebben moeten verlaten.
Dan is het makkelijk als je herkend wordt en een veilige plek vindt zonder eerst allerlei dingen te moeten gaan uitleggen of zonder dat er lastige vragen moeten worden gesteld of moet worden gezocht naar onderdak dat misschien niet te vinden is omdat er zo veel zijn.

sunny D
10-31-2008, 12:03 PM
waar wat je zegt....!:winksmiley02: Ben allergisch voor uniformen en merkjes...! :mad3: Namaste...!

Peer
10-31-2008, 12:19 PM
In wat voor auto rijd je dan?

sunny D
10-31-2008, 01:55 PM
Heb n Fietz....!

Peer
11-01-2008, 02:49 PM
Ok, dan kan je wel met ons meerijden.
Moet je wel naast de honden zitten.

sunny D
11-01-2008, 04:48 PM
Mogen mijn hondjes (en poezen) dan ook mee....? :)

Swamisalami
11-01-2008, 05:02 PM
Ik bedoel dus geen verplicht opgestikte gele ster en kaal geschoren hoofden.

Iets mis met kaalgeschoren hoofden.....................??

Peer
11-02-2008, 03:26 PM
Mogen mijn hondjes (en poezen) dan ook mee....? :)
Zeker en vast.:mfr_lol:

Peer
11-02-2008, 03:26 PM
Iets mis met kaalgeschoren hoofden.....................??

Als het gedwongen is wel :mad3:

dutchie
11-03-2008, 03:45 PM
Hello Ethan and others,

I've been reading and following this thread, but haven't really participated actively in posting much. Although I see the need to band together, the idea of being with complete strangers feels weird to me, even though we all understand the fragility of the times we are living in and the need to be with others for protection, support and strength. My senses tell me that we still have some time ( I trust my inner guidance ) and that we do not need to rush things just yet. This is why I want to meet up on the 19th of october. We need to get to know each other a little, to build a sense of family trust.

My plan is then to see who wants to meet up at Christmas time, for 4-5 days in a farmhouse in the Ardennes, so that we can really see and feel how it feels to hang out together. I already have this farmhouse booked - so its simply a matter of getting together there. There is enough room there for 15-20 people to stay. The farmhouse belongs to my family and I can use it a few times a year if I want to. To me this feels like a more realistic option.

The location of this place is also interesting - it is exactly at the point where 3 countries meet belgium, germany and luxembourg and the village is small..
If we have all been there together once, it will be much easier to meet up there a second time if needed. You can also get there by train!!

So, my suggestion is that we all meet up on the 19th in Amersfoort, to get to know each other a bit. We can make plans from there...

So what do you all think - is this a good strategy?? I know people appreciate your inspiration Ethan, but there are some psychological barriers to get over if we really want to form a group that works.:biggrin2:

If I may ask ???? who are you tell us a bit about yourself

martina
11-03-2008, 05:29 PM
Hoi allemaal, misschien had ik me al laten zien hier, kan me er niet zo gauw tussen vinden, dus dan hier maar.
Als ik niet een paar hondjes had, was ik waarschijnlijk naar midden of zuid amerika gegaan, maar blijkbaar moet dat niet. Ik ben altijd al nogal verhuizerig geweest en liep al weg voordat ik kon staan. Het is me gelukt nu een paar jaar op één plek te blijven. Ik zal dus niet zo gauw het initiatief nemen en kijk een beetje de kat uit de boom, die ik al niet genomen heb, omdat ik niet zeker was, of ik wel regelmatig thuis zou zijn. Aan mij hebben jullie dus niet zo veel, hoewel dit nou precies is wat ik mijn hele leven gezocht heb. Ik ben natuurlijk wel naar woongemeenschappen geweest, die natuurlijk leefden, maar blijkbaar heb ik nomadebloed en ik wordt best onrustig als ik jullie hier zo zie proberen een groep te vormen, maar het gekke is, ik voel (nog) geen impuls. Ik ben zo iemand die s'morgens om vier uur het vuur opstookt, voordat iedereen wakker is, met van alles al bezig is voor de zon opkomt. Ik werk graag alleen, maar kan ook heel goed samenwerken, ik ben wel wat gewend en altijd een beetje een buitenbeentje, omdat ik allerlei verbindingen voel met onzichtbare dingen. Ik ben gek met dieren en de natuur, ik heb moestuinen gehad, kruidentuinen, fruit, composthopen, maar het is ook weer een tijdje geleden, maar het is niet moeilijk als je er van houd de hele dag buiten te werken. In de Himalaya hadden we geen electriciteit, wel een rivier, een beek in de buurt lijkt me wel belangrijk.
Ik kom af en toe kijken hier, maar ik kan dus niet echt meedoen. Heb ook mensen om me heen, met wie ik misschien iets moet, ik weet het gewoon nog niet. Ik heb ervaring voor grote groepen te koken, geen ervaring met vlees, en ik weet iets af van wat gezond is.
Ik krijg al ideeën terwijl ik schrijf, geiten, bijen, nou ja, geweldig dat jullie beginnen. Ik ben er hier nog niet uit wat ik moet doen, lieve groetjes

everready
11-07-2008, 11:22 PM
Hoi Dutchie,

Als antwoord op jouw vraag: ik ben een vrouw van 38 jaar en woon in Amersfoort samen met mijn twee opgroeinde kinderen. Ik ben hier op Avalon nu al een tijdje omdat ik graag mensen wil leren kennen die echt hun focus op de toekomst hebben. Mijn wens is om het idee van 'spiritual survival' een heel duidelijke vorm te geven in mijn eigen leven, maar ook in een grotere context, dus met anderen mensen. Ik heb een grote spirituele visie voor de mensheid, maar ben ook heel praktisch van aard. Dat ik ook nog helderziend, helderhorend en heldervoelend maakt mijn leven soms best heel interessant!

Dit was een kleine introductie van mij voor nu ... en jij?? Heb je ook zin om wat te vertellen?

warme groetjes van Nikki

Madame Dragonfly
11-10-2008, 09:39 PM
Hey, ben hier nieuw... nu in west Nederland... ga alles eens doorlezen. Ik ben al wel een tijdje bezig hiermee en interesse in groepsvorming. Permacultuur groepen duiken al overal op maar ja in hoeverre heeft dat zin in het westen? Wat denken jullie?
Wat betreft electriciteitsvoorziening: tegenwoordig hebben ze elke oplader ook in PV-uitvoering dus dat moet geen probleem zijn. :original:
Verder zou ik graag een sterke (plastic) boot aanschaffen, opgevouwen met pomp voor noodgeval. Dan kom ik altijd nog in Oost Nederland als het zo ver is. Als iemand een tip heeft waar ze goede verkopen hoor ik het graag. :lol3:
Bizar is dat! Wat zou de reden zijn? Ik dacht even dat ik die plaatsen kende maar het is toch net een andere plaats.

Chamma
12-08-2008, 12:33 PM
hoi,allemaal amsterdam hierzo ;)

Eleven
02-02-2009, 05:20 PM
Hi people!

Another "Dutch" guy here! I'm really thankfull for this site, all it's people and the huge amount of information that has piled up ... to Bill Ryan, Kerry Cassidy & many others... Great Work!

Ok...

Nederland -> Zuid-Holland -> Regio Rijnmond -> Vlaardingen -> ...mijn huisje:sweatdrop:!..

Goedenmorgen, goedenmiddag, goedenavond, goedennacht!

:wink2:Eleven

ries
02-02-2009, 05:52 PM
Welcome Eleven.

Good to see you around with your first post. :original:

greetings from zaanstad.

Ries.

happykid
02-05-2009, 10:15 PM
Hallo iedereen

I am Paul uit Purmerend (Noord-Holland).:naughty:
Ik ben 20 jaar (volgens mijn paspoort)

Ik heb ongeveer een jaar geleden veel interesse gekregen voor informatie zoals is te vinden op de projectcamelot website.

Er zijn weinig mensen in mijn omgeving, die dit ook interessant vinden en daarom ben ik blij met deze website.

Ik heb geen idee waar ik heen ga als ik hier weg moet. maar ik heb een fiets.

groetjes paul

Eleven
02-06-2009, 12:01 AM
Ja bedankt Ries! :original:

Eleven
02-06-2009, 12:07 AM
Hallo Paul!

Ah cool leeftijdsgenoot... :wink2: (ikke 22)
Ja echt vervelend best wel dat velen hier zichzelf vind in een mileu waar ze niet herkent worden.
Zou dat RV graag willen gaan trainen, maar als ik dat aan mijn vrienden vraag hoor ik: Wat? Spoor jij niet ofzo...:thumbdown:

Lol, ik ging vroeger vaak naar de veemarkt in Purmerend ... mijn konijntjes verkopen... (altijd veel jonkies)

Welkom en veel plezier!

happykid
02-07-2009, 09:21 PM
Fijn om te horen.:wink2:

RV trainen of astral projection zou ik ook wel willen maar dat kost toch onwijs veel tijd??

Misschien heb ik vroeger wel een konijntje van jou in mijn achtertuin gehad.

Kermode Bear
02-12-2009, 10:19 AM
Hoi, vrienden.

Ik ben eindelijk lid geworden, na jaren de mensen in mijn omgeving informatie te geven over ons bestaan, doel, taak op aarde, wat gaat komen buiten de film waarin we zitten, is er nu de tijd gekomen om weer energie in mijn zelf te steken.
Ben veel bezig met tracking, 1 worden met de natuur Child of the Earth) en blijven uitbreiden, en voorbereidingen maken.
En natuurlijk zo veel mogelijk "de ronde puzzel" blijven checken.
Ik kan nu meer tijd nemen, om forum's te bezoeken, aangezien het bewustzijn worden, en het Wakker worden in Nederland, en de rest van de wereld als vuur aan het verspreiden is.
-------------------------------------------------
Hi, friends.

after years giving information to the people in my surroundings, on our existence, aim, task on earth, what will come outside the film in which we sit, now the time has come to put energy in my himself.
Be much busy with alignment, 1 become with nature (Child or the Earth) and continue extend, and making preparations . And of course continue verify as much of the round puzzle. I can take time now more, to visit since to forum's, the conscience becomes, and people become awake in the Netherlands, and the rest of the world, it's spread like a fire now.

RaKaR
02-22-2009, 08:18 AM
Hoi allemaal!

Rotterdam heet welkom alle nieuwe Broeders en Zussen.

Peace and wisdom.

RaKaR

gdf
03-27-2009, 01:30 PM
Hallo allemaal.
Ik ben een van de mensen die 7 maanden geleden is wakker geworden, het leek er op of dat ik in een andere wereld had geleefd en was ontwaakt het leek niet meer op de wereld waar ik daarvoor in had geleefd. Ik begon ook mijn dagelijks leven te veranderen zo als gezonder eten, alleen nog maar bron water drinken, geen films meer kijken, geen tv meer kijken alleen nog maar nieuws, ik ben begonnen met meditatie muziek van Kelly holwell, plus dat ik op internet ben gaan zoeken naar sites waar ik meer kon vinden over deze verandering naar een tijdje zoeken vond ik een dvd van Micheal tsarion en David icke en alex Jones, na dat ik bijna al hun dvd had gezien en internet lezingen had gezien wist ik zeker dat ik in een andere wereld was wakker geworden (of de oude Matrix), ik moet eerlijk zeggen dat ik wel erg ben geschrokken om dat ik dat 52 jaar lang dit nooit gezien heb, het is een heel raar gevoel dat je altijd in een fantasie heb geleefd of zo als men zegt in de matrix. Het was de eerste wekken wel even wennen wand ik begon ook steeds meer en meer te lezen zoals, Gods of the New Millenium van Alan F Alford, The Talmud of Jmmanuel, Lost Book Of Enki van Zecharia Sitchin, The Dead Sea Scrolls, de protocollen van de wijzen van sion en nog wel diversen anderen, ik kwam ook op den duur bij project camelot waar ik diversen interviews zag met mensen die men had gesproken en gefilmd. Ik moet eerlijk zegen dat ik er eerst veel moeite had om het allemaal te verwerken gezien het tegen dat geen in gaat wat je geleerd heb en wat je dagelijks om je heen ziet,maar ik wist in mijn gevoel dat het allemaal klopte ik weet niet hoe maar mijn gevoel zij dat het waar was en dat ik mijn ideeën over het leven en mensen moest veranderen om dat dit ideeën waren die niet klopten met de werkelijkheid, het heeft wel wat moeite gekost om niet gek te worden van al dit wat ik heb gezien op dvd en op de site en wat ik gelezen heb,en ik heb nog wel eens moeite me, gezien ik van eerlijkheid en vooral gerechtigheid hou voor al mensen op aarde. En woord soms nog wel eens boos als ik diversen dingen lees of zie, maar ik weet ook dat het hier niet alleen om mij gaat maar voor de hele mensheid, en daar kom nu de moeilijkheid de mensen geloven het gewoon niet zij kijken je aan of dat je niet goed bij je hooft bent zelfs mijn eigen vrouw en kinderen geloven me gewoon niet alleen mijn schoondochter wil er wel naar luisteren als ze er is maar voor de rest niemand soms laat ik ze foto’s zien die ik op internet gevonden heb zo als die van de nazi’s ufo’s of ufo’s die de USA gevonden heeft of foto’s van de maan of van mars waar men allerlei gebouwen en andere dingen heeft gevonden of de reuzen skeletten en de grootte stenen van de Sumerian in iraq of de mayens maar helaas het lijkt wel of ze in een andere wereld leven en het gewoon niet willen zien of geloven. Ik denk ook wel als sommige mensen het wel zien of geloven maar dat ze weer terug gaan naar hun oude gewoontes om dat ze er anders niet mee kunnen leven. Het doet me dan ook heel erg zeer in mij hart en ziel dat ik deze mensen niet kan helpen om dat ze nog steeds vast zitten in de oude matrix, maar ik weet ook dat iedereen hun eigen keuzen moeten maken het zal dan ook vermoedelijk voor een hele hoop mensen te laat zijn. Ik wil ook graag met andere mensen in contact komen die zo als ik denken graag in de buurt van bergen op zoom hoogerheide Noort brabant
Met vriendelijk groet Liefde eenheid en kennis

ries
03-27-2009, 04:10 PM
Hoi gdf,

klinkt als een bekend verhaal.
Ik ben persoonlijk van de predik stand afgegaan, omdat vrienden van me er een beetje moeite mee hadden.
Nu leef ik meer in vrede met de gehele situatie.
Het is niet zo erg wat mensen denken. Ieder heeft zo zijn eigen leerfase.

Ergo: wees gerust, wat er ook gebeurt.

Groetjes,

Ries.

mu2143
03-27-2009, 06:34 PM
Tja nou, dat klinkt heel bekent in mijn oren.
Ik ben all voor gek verklaard door mijn hele familie

Als je goed oplet, dan zie dat deze mensen net robots zijn. Zij kunnen niet meer nadenken, want dit is een eigenschap. Dat je alleen met je hoger self kan doen.

Doordat je bewustzijn hoger is, dan van dat ding tussen je oren. Kan je je eigen programa herkennen en zien wat jij niet bent. Van wegen de genetische manipulatie die de drags hebben gemaakt, gedragen wij niet zo als wij echt zijn. En door de negative hyperdenstie wezens die door de negative gedachte ons kunnen beinvloeden.

Meestal is dit heel duidelijk te herken als iemand onder invloed is van negative stoffen, zoals alcohol etc. Dan ben je nog makelijker te besturen.

In ander woorden, de mensen met geen sterk bewustzijn worden hier door beninvloed. Waardoor zij hierdoor de bewustzijn van deze persoon word onderdrukt. In het geval als je de waarheid wil vertellen, dat hierdoor vallen deze mensen terug naar wat bekend is en dat is waar zij mee zijn gehersenspoeld zijn.

Meetal kan je reachtie krijgen van uitgelachen of kwaad worden. Niet willen luisteren wat je ook gevonden heb. Zelf als ik zeg; bewijs het tegendeel, dat ik niet gelijk heb. Dan willen zij er niks mee te maken hebben.

Deze mensen willen jou op de medicatie troep krijgen zo dat jij weer gaat gedragen als een robot.Want dan ben je normaal......... NOT!!!!! :wall::lightsabre:

Velen mensen worden door deze schapen aangevallen en helaas op de gratis drugs gezet omdat de hele familie tegen die gene zegt, dat jij hulp nodig hebt. Als je niet sterk op je eigen benen kan staan, dan ga je het dus geloven.

Als je familie je terug naar robot mode willen krijgen. Doen zij dat meestal met manipuleren liegen en verdraaien. Proberen angst op je uit te oefenen, zo dat je onder druk mee gaat. In dit geval bij mij zijn ze kansloos:mfr_lol:

Want het is een geloof systeem waar wij in leven en als je het genoeg herhaald vallen mensen terug naar het ouden wat bekend is.

gdf
03-28-2009, 11:40 PM
Vriendelijk bedankt voor jullie reactie het is fijn om te weten dat ik niet alleen ben hier mee.
Het valt me alleen op dat er niet zoveel mensen zijn die ontwaakt zijn zal daar een rede voor zijn?

met vriendelijk groet

w0nderw0man
04-09-2009, 09:06 AM
Hello allemaal,
Ik ben Jenny, 33 jr, uit Heerhugowaard
Groetjes:original:

w0nderw0man
04-09-2009, 09:40 AM
Hello everyone,
My name is Jenny, 33 YO and I am new here @PA. I am interested in joining the Avalon-List, how do I get that done?
Greetings,
J.

Aware_Belgium
04-26-2009, 08:13 AM
ik ben terug van weggeweest, en ik zou graag de topic van een kerngroep te starten heropenen indien er nog steeds geïnteresseerden zouden zijn.

mvg,
Ethan Janssens

enki
06-19-2009, 02:56 PM
Hallo mede landgenoten,afgelopen 16 juni deed bill(van project camelot)in het nieuwe radio programma van project camelot(american freedom radio) een oproep aan alle mensen die project camelot volgen die uit nederland komen,hij is op zoek naar iemand van ons die hem een keer een email heeft gestuurd met de uitnodiging dat als bill en kerry een keer naar nederland komen dat er mischien een bijeenkomst kan georganiseerd worden,ze willen hier op in gaan alleen het probleem is dat hij niet meer kan achterhalen wie deze email naar hem gestuurd heeft,dus bij deze meld je bij bill en mischien kunnen we gezamelijk een project camelot avond organiseren voor alle mensen uit nederland en belgie die hierin geintereseerd zijn,een ruimte een paar stoelen,een microfoon en wat te drinken moet voldoende zijn en een slaaplaats,maar laten we eerst in contact komen hierover.Ik heb bill ook een email gestuurd met informatie over het frontier symposium op 7 november 2009 in amsterdam(http://www.frontiersymposium.nl/) zodat hij kontakt met ze op kan nemen,lijkt me geweldig als ze daar kunnen spreken op de grootste conferentie van dit soort in nederland.Dus laat van je horen,ze zijn van plan te komen naar nederland eind juli of begin augustus

het bewuste radio programma kun je hier beluisterenhttp://www.americanfreedomradio.com/Project_Camelot_09.html