Quote:
Originally Posted by Swamisalami
Vandaag een bizar schouwspel hier in Zeeland. Allemaal heli's vant leger, Chinooks en Apaches. Brengt me wel enigzins aan het twijfelen omtrent die webbot voorspelling.
|
hey allen, gegroet!
webbot, web staat er bol van, wellicht van dezelfde vogels die een hoop ellende in scene gezet hebben, 9-11, catrina, uitgeschakelde politici etc. makkelijk voorspellen zo. heb er eerder wat over gepost hier, maar die berichtjes zijn weg. in het radiointerview van Bill & Carry heeft Bill het er ook al over, dat er wellicht een interview zit aan te komen met ze. volgens mij fout die webbotters, verkeerde club.
ehm, swami, las iets over huis verkopen en terughuren, was benieuwd, even gegoegeld, maar verlies je daarmee niet veel?
edit; ik krijg altijd de jitters als ik op camelot gekeken heb, vette zenuwen, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
dat laatste, de onrust die al dit soort berichten oproepen, is wellicht een deel van de agenda van illuminati of wie ook. wellicht gebeurt er helemaal niets, glijden we geleidelijk aan door in een nieuw epoche. wel veranderingen, dat moet wel, maar gedoceerd.
btw, ik loop ook al een tijd rond met de gedachten over het opbouwen van een netwerk, over heel nederland. een netwerk waar iedereen connecties heeft op fiets-afstand. met lijnen naar boeren, bakkers, tandartsen, whatever. zo'n netwerk zou je het liefste niet nodig hebben, maar een gunstige bijkomstigheid zou kunnen zijn, dat je een kleinschalige economie kan opstarten binnen zo'n netwerk.
praktisch puntje, juist goedgeaarde mensen zoals boeren en bakkers etc. hangen minder rond op fora als deze ; )