View Single Post
Old 11-02-2008, 11:07 AM   #8
martina
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 91
Default Re: Karsius van Kliad

Tja, van wat ik onderhand allemaal gelezen en gezien heb, kan ik alleen zeggen, dat het van belang is dat hij de Galactische F. negatief noemt, terwijl er zoveel positieve dingen over worden geschreven.
Ik heb geprobeert het wat grondiger te bestuderen, maar het blijven natuurlijk vooral channelingen. Maar goed, het plaatje wat ik heb, is ongeveer zo: er zijn veel buitenaardsen en tijdreizigers met verschillende agenda's en dan heb je allerlei Federaties. Sommige strijden met elkaar. Het draait vooral om de evolutie van het universum, omdat we één zijn, en de stagnatie hier de hele evolutie tegen houd. Dat heeft te maken met het feit dat, schijnt er een gevaar is, dat de mensheid hun ziel verliezen of in ieder geval dat er op Aarde zo'n situatie ontstaat dat we niet verder meer kunnen evolueren en geheel onze vrijheid kwijt zullen zijn of wat ook.
Enfin, die Galactische F. onder leiding van Asthar, is negatief volgens Karsius. In de boeken van Ashayana Dean had ik gelezen, dat het Asthar Command zich had afgescheiden van degenen die onze evolutie voorstaan (en ons helpen op allerlei manieren). Dat komt dus overeen. (Asthar zou zich hebben aangesloten bij de agenda's van de negatieve Reptiliens (er zijn ook positieve))
Ik ben daarom allert op hun channelings, (het is moeilijk uit te maken met welke Federatie je te doen hebt, maar als er Asthar bij staat is het natuurlijk duidelijk, (even buiten beschouwing gelaten of de channeling werkelijk van Asthar komt, maar dan is het natuurlijk zo wie zo vals).
Even wat korter door de bocht nu, anders wordt het zo'n lang verhaal.
De terug keer van Jezus wordt verwacht, ook Mohammed, etc. Dat is voor mij duidelijk vals, zie Project Bleu Beam.
Maar in hoeverre Asthar daar mee te maken heeft, daar kan ik niet achter komen. Zijn verhalen zijn ongelooflijk spiritueel, hoopgevend, etc.
Mijn vraag is: Bereiden de "positieve" channeling van Asthar ons voor op de zogenaamde terug keer van Christus. Waarbij er een nieuwe wereld religie gevestigt wordt, die gekoppeld is aan de NWO.
Want achter de lieden van de NWO zitten de reptielen, die de mensheid geheel in zijn macht wil hebben.

Dit is weer een heel verhaal, natuurlijk ook belangrijk om hier even te vertellen, over de afspraak die de wezens van het licht hebben met de wezens van de duisternis. De oorlog tussen hen duurde zo lang, dat ze een afspraak gemaakt hebben. De Reptielen mochten ons hebben, als wij ons vrijwillig aan hen overgaven....... Chip...
Via verleiding en hersen-en DNA manipulaties, hebben ze de hele wereld afhankelijk gemaakt van geld, techniek, luxe en computers, over een periode van duizenden jaren.
We zijn nu op het punt aangekomen, waar we moeten kiezen: onze ziel verbonden met de allereerste Bron, of onze ziel verliezen aan de Reptielen. Gewoon dus het ouderwetse plaatje van de duivel en de engel. Blijkt dus toch waar te zijn.....
Ik heb uit twee totaal verschillende bronnen gehoort, één van een monnik in de Himalaya en de ander van Red Elk, dat als er geen eten of drinken meer is, dat je dan God of onzichtbare wezens kunt vragen om eten, er zou dan eten voor ons verschijnen. Maar we moesten ons niet laten chippen of je aanmelden bij de NWO staat.

Het wordt nu wel erg lang, maar we beschikken over krachten, waardoor we niet bang hoeven zijn, ik zou daarvoor willen verwijzen naar de video's van Bashar, op Google video en youtube.
martina is offline   Reply With Quote