View Single Post
Old 09-29-2008, 04:00 PM   #68
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Enkele gedachten

Quote:
Originally Posted by Aware_Belgium View Post
hey,

Ik heb gisteren een persoonlijke mail gekregen van de "lovers_of_light" en deze zijn geïnteresseerd in het project van de "avalon_lijst" die nu gaande is onder de NL-mensen. Deze stelt ons in staat om via email te corresponderen met elkaar en een render-vous point op te zetten voor wanneer het grid zou uitvallen en je niet achtergelaten wordt.

In welke taal gaan we dan verder? L-o-L spreekt engels.

Ook is deze interessant omdat deze OVERZICHTELIJK is. Zodra er gecorrespondeerd Tussen wie? Jij en anderen of alle verzonden e-mails?wordt ga ik deze gesprekken opslaan en afprinten op PDF in een dialoog vorm waarbij je makkelijk de origine van een gesprek kunt vinden. Zodat iedereen er wijslijk en slimmer uitkomt.

Ik heb aan Ewald gevraagd om hetzelfde te doen voor de Duitsers zodat we uiteindelijk deze 2 groepen kunnen samenbrengen tot een hechte groep die samen kunnen reizen en steunen.

Stel "The Grid goes off" hoe kunnen we dan met elkaar communiceren? Stroom uit, mobiele telefoons vallen etc. Misschien is het een idee om de kenmerken van onze auto's uit te wisselen samen met een foto van elkanders gezicht. Je weet niet wat er gebeurt in een Grid-Off situatie en het is wel handig elkaar te herkennen anders lopen we elkaar alsnog mis.



De groter de groep, de sterker je staat.Zo is dat
Dank voor de verrichte werkzaamheden

mvg,
Ethan
Swamisalami is offline   Reply With Quote