View Single Post
Old 10-02-2008, 08:21 PM   #1
fred80
Avalon Senior Member

Default Forskjellige tidslinjer?

Hei!
Som sikkert de fleste av dere har fått med dere, så spenner det seg forventninger til denne oktober måneden, i henhold til at en eller annen form for inflytelsesrik begivenhet. Studerer en Project Camelot materialet så vil denne hendelsen være av en negativ karakter. F. eks et terrorist angrep, krig i Midtøsten, death of the dollar etc.

Men så finnes den grenen av informasjon på Internett som peker på at begivenheten som kan komme, slettes ikke er negativt ladet. Men at vi får besøk fra utenomjordiske fartøy som vil hjelpe oss i vår oppvåkning, "acension" osv. Dette er jo hovedsaklig kanalisert info som gjengis. Likevel, - kanalisering er reell. Spørsmålet er vel om disse kildene er troverdige eller ikke.

Hva skal vi tro? Er den ene antakelsen rett, mens den andre gal og villedende? Eller kan begge være reelle? Det har vært noen innslag her og der om at det eksisterer flere tidslinjer i forbindelse med tiden vi er i nå, og den tiden som kommer. Kan det være at vi oss selv, be****ter hvilken av de vi skal følge basert på våre valg og fokuseringsområder? Fyller vi oss med frykt og antakelser i forhold til depresjon, hungersnød, katastrofer osv, - er det kanskje akkurat det "The Law of Attraction" vil velge for oss. Hva er deres tanker her??

Uansett hva som skjer, så bør vi se på en eventuell hendelse som noe positivt i vår bevissthets evolusjon, og ikke la frykten ta overhånd tiltross for all den "driten" som nå kommer frem. For min del ser jeg kun fordeler med å diktere energien min så optimistisk som jeg kan, uavhengig tildslinje og sannhet.

Forresten, var det noen som hørte Chuck Norris på Alex Jones radio show? Jeg må innrømme at jeg alltid har vært en skapfan av ham. Nå er han min helt og jeg kan kommet ut!! Hvordan kan vi tape med ham på laget

Fredrik

When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.

Last edited by fred80; 10-02-2008 at 08:25 PM.
fred80 is offline   Reply With Quote