View Single Post
Old 10-25-2008, 09:12 PM   #58
alice goes nuts....
Avalon Senior Member

Default Re: Anybody from Norway around here?

ja hva skal må nå si om denne flaue norske politikken, plutselig har siv vært hos frisøren og den småfrekke dama som før var bare komisk skal nå teas seriøst i alle vendinger.

Uansett, det kommer ikke som noe sjokk at det blir frp i 2009; trenger ikke noen lekasjer for å skjønne hva dem vil; "sivs famile", "sivs fars dødsfall", "siv vil bli mor", "siv vil bli gift", "siv vil bli statsminister", "sivs narkomane slektninger" osv til det kjedsommelige.

Var jo samma kjøret da jens skulle fram.....jens meg her, jens meg der.....jeg lurer på om dem er inneforstått med dette spilet sjøl....jens ser litt medtatt ut. Har blotta strupen for overmakta, og spekulerer litt på om han går av med verdighet, får håpe han har vett til å rulle litt med øya før dem tar skikkelig "strupetak".

"sjå ka katta kom trækkanes me!!!", men jeg er iallefall ferdig med å stemme for ti år siden, dette er bare for teit, og jeg var drittunge da jeg syntes det var pinlig hvordan de skulle ha fram jens.....

hehe....dette var til mixer som også var litt lei, jaja...men det er et artig forum dette her, noen er gale, noen visjonære og de fleste bare bittelitt mindre hjernevaska enn gjennomsnittet....blir uansett ertig å finne ut hva framtida bringer....den treffer neppe så hardt som noen her inne håper....sikkert ikke poppis å skrive det...men dog....
alice goes nuts.... is offline   Reply With Quote