View Single Post
Old 09-09-2008, 06:33 PM   #20
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Hei Pegasus 22 -- minäkin valmistudun meditoimalla ja omaan energiaan ja olemiseen tasoon keskittymällä; sekä luen ja katson henkistä ja totuutta etsivää materiaalia.

Lähetän myös niille jotka haluavat sellaista pienimuotoista uutiskirjelmää, jossa käsitellään kaikkia mahdollisia mielenkiintoisia asioita.

Eräältä Stewartin palstaa lukevalta jenkkikundilta saan liki päivittäin uutiskatsauksia maailman asioista, sille postituslistalle voi kuka tahansa meistä liittyä halutessaan. Mielenkiintoista kamaa, ja paljon.

Sen verran hulluja ollaan sekä Janne (jmk-fi) ja minä että ollaan nyt kunnallisvaaliehdokkaina. En koe politiikkaa omaksi asiakseni mutta koska saarnaan ihmisille vastuunkantamisesta sekä yksilötasolla että yhteisöllisesti, niin pitäähän minun olla valmis kantamaan myös tuo yhteisöllinen vastuu.

Mielestäni vastuutehtävät pitäisi tehdä pakollisiksi kaikille jollain kiertävällä systeemillä ja totuttaa ihmiset jo pienestä saakka siihen ajatukseen että yhteisistä asioista täytyy pitää huolta -- muuten käy juuri näin että harvainvalta (Illuminaati) rehottaa. Se johtuu osaksi omasta laiskuudestamme puuttua ja/tai osallistua päätöksentekoprosessiin.

Tosin Helsingin kaupunginvaltuustoon pääseminen ei ole ihan helppo juttu, ehdokkaita on paljon ja me edustetaan pientä puoluetta jolla on 1000 kertaa inhimillisempi sanoma kuin millään muulla puolueella -- sellaista valtaeliitti ei todellakaan halua parrasvaloihin päästää . . .

Mutta toivo elää! Ja kauhu siitä että jos sattuisikin pääsemään läpi niin olisi oikeasti pakko perehtyä asioihin

Mutta ei muuta kuin totuuden miekkakouraan ja päättäjiä perseelle potkimaan . . . rauhanomaisesti tosin

T: Sami

P.S. Tervetuloa mukaan BrighterFuture! Yksi parhaista kavereistani ja lapseni kummisetä muuttaa nyt syksyllä Joensuuhun töihin, lavastajaksi teatteriin. Itsekin olen käynyt siellä aikoinani keikalla edesmenneillä Laulujuhlilla, ja opettamassakin vähän.
Sami V. is offline   Reply With Quote