View Single Post
Old 09-17-2008, 04:03 AM   #3
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: Calling for a ground crew in Norway - one with spiritual orientation

Hei Mike! Denne type samfunn er en av de tingene jeg håper å finne kindred souls for. Hvor er ikke så viktig for meg. På denne planeten har jeg uansett bare luftrøtter. Men inne i en skog føler jeg meg fanget. Aller helst skulle jeg være nær sjøen, men all logikk tilsier at det ikke vil være smart særlig mye lenger.
Dessverre har jeg ikke samlet gods og gull (jeg er av de få i besteforeldregenerasjonen som ikke eier egen bolig og bil), og kan derfor ikke bidra med nevneverdig med penger. Ikke kan jeg skryte av praktiske evner heller, selv om jeg kan tenke praktisk og organisere. Skulle jeg skaffe maten selv som bonde, fisker og jeger, ville jeg neppe leve lenge. Hekling og baking kan jeg- skjønt usikker på det siste uten moderne hjelpemidler. Min styrke er nok først og fremst kunnskap og viten på mange felt samt evne til å se store sammenhenger. Innbiller meg at vi går inn i en tid da det vil være lite etterspurte talenter.
Uansett tror jeg at hva vi gjør mens vi er her er viktigere enn hvor lenge vi blir her. Tatt i betraktning hvorfor jeg er her nå (det vet jeg), tror jeg ikke jeg slipper unna så lenge det er fare for atomkrig på denne planeten. Likevel ønsker jeg inderlig at menneskeheten skal vokse fra det stadiet brennkvikt.
Lys & Kjærlighet,
Liv
Liv is offline   Reply With Quote