View Single Post
Old 09-15-2008, 01:42 PM   #2
wanderersoul
Avalon Senior Member

Default Re: Yhteisöjen muodostaminen Suomessa, Vol.1

Mielestäni ensimmäinen askel sopivan porukan keräämiseen ja tietoisuuden levittämiseen voisi olla suomenkielisten nettisivujen perustaminen. Olen huomannut, että suomeksi näistä asioista on todella vähän tietoa. Toiminta voisi lähteä liikkeelle vaikka englanninkielisten artikkeleiden kääntämisestä suomeksi.

Yksin sivujen päivittäminen on työlästä puuhaa (tiedän kokemuksesta), mutta jo muutaman vapaaehtoisen voimin homma sujunee sutjakasti. Jokainen voisi keskittyä omaan alaansa ja kiinnostukseensa ja sivulla voisi olla osiot, kuten talous, politiikka, ufot, tietoisuuden muutos ym.

Ensin tietenkin pitäisi päästä yhteisymmärrykseen sivujen linjasta ja sisällöstä. Yksi Project Camelotin sekä vahvuus että ongelma on, että tavaraa on paljon, mutta informaatio on keskenään ristiriitaista. Yksi sisäpiiriläinen sanoo toista ja toinen toista. Tämä usein aiheuttaa enemmän hämmennystä kuin selkeyttä. Yksi ennustaa tuhoa ja toinen kaiken muuttuvan paremmaksi. (Itse olen positiivisen lopputuloksen kannalla, vaikka lähivuodet kaiketi ovatkin yhtä myllerrystä, kun vanhat rakenteet sortuvat uuden tieltä pois.)

Suomenkielinen nettiportaali houkuttelisi samoista asioista kiinnostunutta väkeä yhteen paikkaan ensin virtuaalisesti ja sen jälkeen voitaisiin alkaa miettiä yhdessä uuden maailman luomista ihan fyysisellä 3D-tasolla.
wanderersoul is offline   Reply With Quote