View Single Post
Old 11-02-2008, 08:43 PM   #8
Sami V.
Avalon Senior Member

Sami V.'s Avatar

Default Re: Yhteisöjen muodostaminen Suomessa, Vol.1

Hei Kation,

Oli ilo lukea innostuksestasi ja avoimesta asenteestasi. On totta että koko tämä conspiracy ulottuukin paljon syvemmälle metafyysisiin tasoihin kuin voisi ensinäkemältä arvata -- tämä on sotaa tietoisuutta vastaan, ja tietoisuuden tasolta ongelmat pitää korjata.

Itse aloitin reilu vuosikymmen sitten henkisen kasvun parista, johon kuului selvänäköisyyden ja energiahoitojen harjoittamista. Siinä joutui kohdakkain kaikenlaisten henkimaailman asukkien kanssa, mm. reptiiliolemusten. Sitten olikin hurjaa lukea vuosia myöhemmin esim. David Ickeä ja Stewart Swerdlowia, jotka kuvailevat samoja asioita globaalissa mittakaavassa.

Meidän pitää tehdä mielistämme vahvoja mutta notkeita jotta kestämme seistä kun NWO:n tuulet puhaltaa. Vihaa kun nousee (ja sitä nousee jokaisessa) se pitää purkaa ei-tuhoisalla tavalla, kuten nyrkkeilysäkkiin tai huutamalla -- vihaan ei saada jäädä kiinni, se vain pahentaa tilannetta.

Wanderersoul -- juuri tänään puhuttiin suomenkielisten nettisivujen perustamisesta, arvelen että hanke nousee pian siivilleen. Ehkä voisimme tehdä yhteistyötä?

Hyviä kommentteja kommuuneista Kundaflower, itsekin olen pohtinut kommuunin ongelmia ja päädyin samaan kuin sinäkin -- pitäisi olla perhekunnittain omat asuinalueet vaikka samassa pihapiirissä, ja pitäisi sopia asioista etukäteen. Eikä pitäisi ottaa mukaan ketään jotka eivät ole tosissaan vaan etsivät vain löhöilymestaa.

Juhwe -- kyllä mielestäni jokaisen kommuunin jäsenen tulisi jakaa samansuuntaista maailmankatsomusta -- eli henkisen kasvun tärkeys ja NWO:n agendan tiedostaminen edes jollain tasolla. Kokemuksesta tiedän, että jos kaikki jäsenet eivät oikeasti pyri kasvamaan henkisesti, niin vaikeata voi olla. Kukin omalla tavallaan tietysti, vapaavalintaisesti, ja omaa tahtia, ja keskittyen omavalintaisiin kasvun kohteisiin, mutta toisten vapaata tahtoa kunnioittaen.

Helsingissä päin itse vaikutan, ja täällä alkaa pikkuhiljaa tapaamisia syntyä, mitenkäs Tampereella? Oletko käynyt Avatarkeskuksessa Tampereella? Sitä pitää yksi kaverini.

Peace,
Sami
Sami V. is offline   Reply With Quote