View Single Post
Old 09-16-2008, 10:16 AM   #51
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: FINLAND - Suomalaiset

Hienoa että suomalaiset ympäri maailmaa liittyvät mukaan tähän forumiin -- tervetuloa AussieFinn ja Finlandia!

Kundaflower -- kiitti linkeistä, en tiennyt tuollaisia Suomesta löytyvänkään, todellisia pioneereja. Tietysti otin heti yhteyttä Larsiin ja kutsuin mukaan tähän forumiin.

Oon kanssa sitä mieltä rakkaus se kaiken voittaa mutta se ei ole ihan kaikki mitä tarvitaan. Se mitä tarvitaan, on tasapainotus. Tasapaino valon ja pimeyden välillä, eli tasapaino omien hyvien ja huonojen puolien välillä. Molempiin puoliin täytyy tutustua huolella. Joillain new age -fanittajilla on taipumus vain olla valon lapsena ja sulkea silmät maailman nurjalta puolelta. Joillain salaliittoasiantuntijoilla taas meinaa fokus jäädä vaan nurjan puolen päivittelyyn. On tärkeätä kaivaa itsestään kaikki salatut synkät syöverit, ja on tärkeätä tajuta olevansa voimakas henkinen rakkaudellinen valo-olento.

Yksi esimerkki omasta pimeästä puolesta on ylpeys. En nyt puhu terveestä realistisesta esim. ammattiylpeydestä, vaan ylpeydestä joka saa meidät vertaamaan itseämme muihin. Salakavala ylpeys meissä saa meidät ajattelemaan että "minä ainakin suojelen luontoa, vaikka tuo toinen juuri roskaa sitä", ja "minä onneksi olen kiinnostunut salaliitoista kun nuo muut kävelevät silmät kiinni", ja kavalin kaikista "olenpa taitava ja tarkkaavainen kun huomasin ajattelevani olevani parempi kuin nuo muut"

Ylpeys ottaa monia muotoja. Tällaiset ovelat dialogit olen löytänyt päästäni. Tällaisia ajatusmalleja ja niiden muodostumista meidän tulisi tarkkailla, ja sitten korvata ne rakentavilla ajatusmalleilla. Omien ajatusten tiedostaminen ja kuunteleminen on avainasemassa oman tilan tasapainottamisessa. Eikä myöskään tarvitse pelätä tai hävetä oman sisäisen dialogin määrää tai laatua -- nämä ovat meille kaikille yhteisiä asioita.

Koska aina ensin on ajatus, sitten vasta tunne, niin omien ajatusten tarkkailu auttaa siten että voi saada ajatuksen kiinni ja poistaa sen ennen kuin se ehtii muuttua tunteeksi, ja täten säästyä paljolta murheelta. Ajatuksemme luovat maailman jossa elämme, myös Illuminaatin, joten ajatustemme laatu on avainasemassa (itseasiassa pitäisi ajatella mahdollisimman vähän, lopettaa se sisäinen dialogi josta Carlos Castanedan opettaja Don Juan puhuu).

Kiitos kaikille jotka jaksoitte kahlata tämän pitkähkön viestin läpi.

T: Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote