View Single Post
Old 11-02-2008, 08:01 PM   #12
Sami V.
Avalon Senior Member
 
Sami V.'s Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Helsinki
Posts: 19
Default Re: UFO:t harhautusta?

Hei Juhwe ja muut.

Oon kanssasi samaa mieltä Juhwe että ufohommia käytetään harhautuksena. Nähtiinhän se tuon 14.10. muka ufonäyttäytymisen kanssa. Mutta olen taipuvainen olemaan sitä mieltä että kyllä alienporukkaa on olemassa. Stewart Swerdlow raportoi kirjoissaan Blue Blood True Blood, ja Montauk: Alien Connection, kohdanneensa jos jonkin näköistä ölliäistä humanoidiavaruusrotujen lisäksi. Normaalisti en kallistaisi korvaani kauhean paljon moisille höpinöille mutta luettuani Stewn historiasta, seurattuani hänen saittiansa jo jonnin aikaa ja ennenkaikkea tilattuani pari konsultaatiota häneltä joissa hän käy läpi asioita minusta ja lähipiiristäni tietämättä meistä mitään, olen vakuuttunut hänestä tietolähteenä.

Muut jo mainitsivatkin Jupiterin muuttumisen toiseksi auringoksi sekä Blue Beam -projektin, eli fake alien invasionin -- Stew puhuu myös siitä kuinka NWO jo vuonna 2003 räjäytti pois Nibirun, eli planeetta X:n, joka oli annunnakkiporukalla palaamassa tännepäin, kuinka Dracolaisten avaruusalus on parkkeerattuna Kuun taakse jne. eli paljon hard core juttua, jota on vaikea uskoa.

Se miksi juuri ihmisen näköiset alienit pörrää täällä niin paljon on mielestäni sitä, että jos olemme Llyralaisten "jälkeläisiä", niin onhan heillä jonkinlainen vastuu katsella nuorempiensa perään, vaikkeivät he, eivätkä muut avaruuskansat tule ikinä meitä pelastamaan. Meidän pitää itse hoitaa sotkumme täällä ja lopettaa uhriutemme ja pistää tyrannit pois bisneksistä. Ja se tapahtuu niinkuin jmk sanoikin -- kun jokainen yksilö keskittyy kohottamaan omaa värähdettään.

Tule Juhwe mukaan joukkoomme iloiseen jotka koetamme saada Stewartin tänne Suomeen pitämään luentoja juuri näistä ja muista tärkeistä asioista, ja antamaan konsultaatioita, Stewartiin on jo oltu yhteydessä ja hän haluaisi mielellään tulla tänne.

Peace, everyone.
Sami.
Sami V. is offline   Reply With Quote