|
|
![]() |
#1 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Det känn hur som helst inte helt fel att vara i Norden just nu.
Har någon ännu tagit ut en massa cash inför i morgon? Jag har inte gjort det ännu, men bunkrat en hel del käk och fyllt upp bilen med soppa. Om de stänger alla banker och kreditkort i morgon - ja, då vet vi att fan vad som helst kan hända - att alla whistleblowers mycket väl har helt rätt. Om inte (och min vänstra lilltå säger att detta är det troligaste) - kan vi kanske pusta ut lite, lite...men också dra en ****sats: det var ju väldigt vad många som hela tiden skapar paniksituationer just nu. Varför? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Project Avalon Member
|
![]()
Hey. Jag går i dina tankegångar men är kanske lite naivt ostressad med just cashen. Till skillnad från USA så tror jag att just Sverige kan få en fördröjd effekt på en eventuell krasch eller stängning. Men som sagt. Naiviteten kan straffa mig. Visa och andra betalningssätt kommer ju definitvt stå stilla då.
Däremot är jag i stånd att handla upp på basvaror och nödvändig "hej vi har ingen el" utrustning. Varm klädsel inför vintern likså. Det är något som kommer ske. Har försökt reflektera över det man vet om NWO och hur de jobbar med de allra senaste ryktena. Tror att det övergripande fokuset just nu i oktober är just USA. Förmodligen att driva upp en stämning som "motiverar" folket att totalt underge sig det militärindustriella komplexet. 9/11 style. Men jag har enbart teorier att ge tillbaka. Jag är positiv men har en nervös känsla. Vad gäller vårt öde i Norden så räknar jag dock med att skiten kommer slå till ett par dagar innan det drabbar oss på allvar ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Avalon Senior Member
|
![]() Quote:
Var där precis. Glad att vara hemma igen innan något går åt fanders. Man får inte glömma att vi alla är medskapare till saker som händer, tror att tricket är att dom får oss att tro på allt som framställs i media. Så oroa er inte, det spär bara på allt med negativ utgång. I an****ning till det vill jag tillägga att jag de senaste dagarna har börjat misstänka att om "vakna" och själsligt starka människor hänger sig åt oro och sensationshysteri så är slaget förlorat. Vi kan mycket möjligt vara ankaret för oss alla, och mer än något för alla "sovande" därute. Bara en tanke. Go wake the others... PS Angående pengar och finanskrisen. Oroar mig inte. Det finns ändå aldrig några pengar på mitt konto ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Project Avalon Member
|
![]()
Berätta gärna mer om staterna. Vad är det för stämning som vanligt folk tagit till sig? Mer än ekonomin dvs ...
Last edited by aiwass322; 10-06-2008 at 02:38 PM. Reason: I spell like a drunk horse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Aiwass, till exempel så har FEMA byggt enormt många "camps" i stort sett i alla stater. Verkar båda illa för dom. Är en hel del som händer där. Därför jag alltid sagt att USA, UK, Frankrike och israel är väl typ de sämsta ställena man kan befinna sig på när det blir turbulent period. Återigen vill jag poängtera att det blir "relativt" kortvarigt, det kommer att vända så småningom till det bättre.
se www.infowars.com för mer info (ta en del med en nypa salt också). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Project Avalon Member
|
![]()
Känner till Dr. Jones (tyskt indiana jones uttal
![]() Det jag menar är om någon varit i staterna nyligen och fått en uppfattning för vilken historia folk verkar köpa i stort. Ekonomiska crashen javisst men övriga stämningar och framförallt finns det officiella versioner som vi kanske inte snappat upp. Det är ett klassiskt sätt neutralisera disinfo.... Oops. Nu dök Söndagspecialne med Dr. Jones ned. Ska kolla in den och se om det dykt upp nåt nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Avalon Senior Member
|
![]() Quote:
Militärer överallt. Vill tillägga att jag var i ett tämligen välmående distrikt i en Stad byggd kring en flottbas 2 mil från Washington. Last edited by Metaphor; 10-06-2008 at 07:09 PM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Aiwass, Metaphor - alla ni andra: Fan va ni är bra! Känns väldigt bra med den ton och välvilja som ändå finns här på Avalon. Personligen känns det så himla skönt att veta att även här i lilla Sverige finns det individer som vågar, som tänker, som vänder...
Tack för att ni finns. Tack för att ni vågar. Och får mig att våga gå vidare. Ps. Egentligen ska man vara tacksam för att man får vara med just nu - när allt står och väger - i denna tid. just dessa år som framtiden kommer se tillbaka på och säga: det var just då som det vände, som historien skedde. ds. pps. Tänk vad lite Jameson kan göra med en liten människa. dds. ppps. Men mitt tack gäller i allra högsta grad. Ni som bidrar här bidrar till så himla mycket. ddds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Avalon Senior Member
|
![]() Quote:
![]() Själv har jag en flaska Havanna club, nu firar vi att vi äntligen får skrida till verket. Vad som än händer nu, så klarar vi det. SKål!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Avalon Senior Member
|
![]()
känns otroligt trevligt med ett svenskt subforum, vi kommer verkligen behöva varandra i framtiden och känns otroligt bra att vi alla har en positiv grundsyn.
En arbetskollega var nyligen i bronx och hon berättar att det var lugnt och "som vanligt" där, dock var det betydligt mer poliser än det fanns förra året hon var där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Project Avalon Member
|
![]()
Tack själv I_Am. Och tack alla deltagare samt initiativtagarna till forumet. Det är extremt skönt att ha er här. Om inte det fanns så skulle dagarna var rejält mycket kärvare. Känns bra som ni säger att man iaf har pejl på vad som sker. Planerna kommer när maskerna har fallit.
Appropå behovet av lite bedövning. Lånade lite av naturens egna mirakelmedicin av en kompis idag för att få en paus från verkligheten. Inte för att gräs är värst bra i allt för stora och konstanta mängder. Men idag behövde jag tomta till mig rejält. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Avalon Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Project Avalon Member
|
![]()
Det vore grymt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Project Avalon Member
|
![]()
Kolla in den här killen. Han har tjänat 500 miljoner på Lehmankollapsen och man undrar vad han får för att stå där med en skam som han personligen inte är ansvarig för.
![]() Fuld är 2000-talets Oliver North kan man säga. Riktigt kul att han nyss fick stryk på gymet. Haha. Hoppas NWO betalar ut risktillägg till sina yttersta marionetter. Länk till svensk skvallertidning |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Det är ju fantastiskt glädjande att vi reagerar nu, vi tillåter inte alls samma saker längre. Handgripligheter är inte alltid helt fel, särskilt mot en person som denne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Yes my friends we are a group at 5 more people here in Västerås!
What about a meeting pretty soon? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Project Avalon Member
|
![]()
Ett möte vore inte dumt. Vore kul att träffa folk IRL och kanske till och med få något konstruktivt gjort. Klockan tickar....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Hej hopp Paradox o Leif-(oxå)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Avalon Senior Member
|
![]()
UNDERBART!
Det här har jag sett fram emot! Har hängt på ett antal forum fram tills nu och äntligen kommer ett internationellt forum för oss "tokskallar" ![]() Jag håller med ett tidigare inlägg om att det blev lite ensamt nere i "hålet" till ****, ha ha. Jag kom av en slump i kontakt med project camelot via den formidabla sidan montalk.net som snabbt blev en favorit tack vare sitt Noble Realms forum, som än idag ger mycket matnyttigt trots att det ligger nere sen 22 februari (det ligger uppe än för referens, rekommenderad läsning) Vi var sen en grupp som gick vidare med ett ännu idag aktivt forum som heter Noble dreams. Men jag har länge känt att det är lite ensamt med att ha sina gelikar på andra sidan atlanten. Tack Camelot och Avalon teamet för detta! BTW. Jag bor på Söder i Stockholm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Project Avalon Member
|
![]() ![]() En annan grej. Den konstruerade sänkan i amerikanska ekonomin avslöjar äntligen sin uttänkta strategi i mainstream media. Centralbanken (Rockefeller, Morgan, Rothchild osv) förvärvar utsatta banker och låneinstitut. Undrar vilka "fina" erbjudanden de kommer ge sina låntagare när de kollektivt äger folks skulder? RFID chip mot 2% lägre ränta? 3 år i interneringsläger mot skuldsanering? Hur kan folk missa det här övertydligt utannonserade schackdraget? Sannerligen en bitter eftersmak på den stora arenan just nu. Extern länk till e24.se Last edited by aiwass322; 09-17-2008 at 05:03 PM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Avalon Senior Member
|
![]()
I post 2 msg today asking if there is anyone from Sweden on this forum but i only got 2 answers one from Clayman(swe) and the other one from Madmax(norway) nothing else ,so if u r from Sweden pls let me know .Im gona wait and im not gona give up faith that we r alone here.
Thnx, Rolo |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
I am from Finland and I am English... I can write Swedish too because that is the language I use here! You're not alone!
Take care.... |
![]() |
![]() |
#23 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Well sort of, I am sweed and from sweden, but decided to emigrate some years ago. Used to live on Heleneborgsgatan but today it almost seem like a previous life...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Guys u r so nice,thank u for helping me when i felt the need,i know that im not alone i have u guys THE MOST HONEST PEOPLE ON THE EARTH and im happy to be part of the Project Avalon family,like u guys.
1000 thnx,guys |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Avalon Senior Member
|
![]()
Hello Hej...I am also living in Swe..and I be back...
![]() Take Care... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|