Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NORWAY

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-09-2008, 02:54 PM   #1
Rex Epsilon
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norge
Posts: 3
Cool Norway - let the show begin





Rex Epsilon is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 07:05 PM   #2
eastnorway
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by Rex Epsilon View Post




hvor i norge begynner showet?
  Reply With Quote
Old 09-10-2008, 08:15 PM   #3
Rex Epsilon
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norge
Posts: 3
Default Re: Norway - let the show begin

anywhere, anytime, anyhow..
Rex Epsilon is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 05:25 PM   #4
Metamike
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 65
Default Re: Norway - let the show begin

Vi er vel nokså heldig stilt i dette landet. Våre styrings makter er enda ikke overt undertrykkende. Vi er likevel knyttet til den globale økonomien og mange kan lide under en økonomisk kollaps. Det emosjonelle kaoset som kan oppstå med begivehneter som vi ikke kan forutsi er noe vi må bare hjelpe hverandre med. Vi er utsatt for orkaner, det vet vi også. Jeg tror ikke på at det er noe vits i å "overleve" 2012. Jeg ser på det hele gjennom et åndelig filter og tenker heller på å ta overgangen fra 3 til 4densitet jo fortere desto bedre.

Jeg stiller gjerne opp med oppmuntring og informasjon. Holder til i Buskerud langs Oslo fjorden.
Metamike is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 06:12 PM   #5
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: Norway - let the show begin

Enig med Metamike i både at vi er heldigere enn de fleste her i landet, og vil være det i hvert fall til stortingsvalget neste år. Men nordmenn sover! "Vi" tror at frihet er lange åpningstider og lett tilgjengelighet på alkohol, og at de største truslene er innvandring, energipriser og renteøkning. Nansen må snu seg i graven. Wildenwey likeså. Våre valg er mer demokratiske enn i de fleste andre land, men vi er så lette å lede på avveier av politikere som spiller på frykt.
I øyeblikket ser jeg usikre geologiske faktorer som de største truslene, i hvert fall for oss på Sunnmøre. Vi bare venter på at enorme fjellblokker skal skape store tsunamier. Det er ingen hemmelighet. Det har vært på lokale så vel som riksnyheter.
Liv is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 06:14 PM   #6
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: Norway - let the show begin

Glemte å si at jeg også er enig i det sprituelle fokuset. I siste instans dreier denne tiden seg om endringer på alle plan, fysisk, følelsesmessig, mentalt og ikke minst spirituelt.
Liv is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2008, 06:55 PM   #7
alice goes nuts....
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 123
Default Re: Norway - let the show begin

Jeg er helt enig på mange måter og skjønner til en viss grad hva dere vil fram til. Slik jeg forstår det uten å egentlig ha lest så mye om det, så dreier vel alt dette seg om å rive ned begrensende illusjoner i sitt eget sinn. Men jeg føler likevel at vi må ha fokuset i denne dimensjonen så lenge vi oppholder oss her.

Eller er jeg på villspor??

Jeg bor nok ikke så langt unna deg, metamike, så du er velkommen til å gi meg gode forklaringer og litteratur tips.
alice goes nuts.... is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 06:24 AM   #8
Metamike
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 65
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by Liv View Post
I øyeblikket ser jeg usikre geologiske faktorer som de største truslene, i hvert fall for oss på Sunnmøre. Vi bare venter på at enorme fjellblokker skal skape store tsunamier. Det er ingen hemmelighet. Det har vært på lokale så vel som riksnyheter.
Det er noe jeg synes er rart. Det virker på meg som fjellstrukturer har lettere for å gå i oppløsning ettersom vi nærmer oss høyere energier og en fjerde densitets virkelighet. Pyntesteiner som står i vinduet har bare blitt til småbiter og hvis det skjer også med fjeller kan vi regne med en del flere ras. Hvis du bor tett nede ved en fjord med høye fjell rundt omkring, hadde jeg vurdert å flytte.

Bøker Literatur:
Livets Håndbok - det du trenger å vite for å ble åndsbevisst - bestilles på www.acnlp.no
Skjult Agenda - gratis på internett - www.acnlp.no
Websidene til David Wilcock - 3 gratis bøker på engelsk og Ra info - Divine Cosmos.com
Deloris Cannon - The Convoluted Universe - 3 bøker
Metamike is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 03:25 PM   #9
Kukulcanessa
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Canada
Posts: 28
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by Liv View Post
Enig med Metamike i både at vi er heldigere enn de fleste her i landet,
I agree also with Metamike, you are fortunate people to be living there.

I have a friend named Lena that lives in Norway, and i read the statistics on that country, and its a great country. But she told me maybe within the next few years, the polar ice caps can melt/shift and Norway might be underwater, since its so far in the north?
Kukulcanessa is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 03:06 AM   #10
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: Norway - let the show begin

Jeg er astrolog. Fra 26.01.-14.06. var Pluto så vidt inne i Steinbukken. Pluto kommer tilbake til Steinbukken igjen fra 27.11. Pluto i Steinbukken vil si transformasjon på det dypeste plan. I Skytten har det vært tankemønster og filosofi. I Steinbukken, som er det hardeste jordtegnet, blir det på et fysisk plan, transformasjon av fysisk struktur. Og ja, absolutt av molekylene i steiner, slik jeg ser det. Ikke bare vi, men også jorden, vil bli mindre faste og mer eteriske. Slik tolker jeg det. Denne transformasjonen er en lang prosess. Pluto vil være i Steinbukken til 2024. Da har vi skiftet tidsregning, kanskje?
Jeg hører forresten til de som tror at oppstigningen kan komme til å resultere i ulike utfall for ulike grupper av mennesker. Men jeg er ikke i tvil om at jorden selv blir forandret.
Jeg kommer nok til å flytte i løpet av 2009, men har foreløpig ingen ide om hvor.
Takk for litteraturtips!
Liv is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 03:13 AM   #11
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: Norway - let the show begin

Polar ice melting will be worse for countries like the Netherlands and Denmark than Norway. Our high mountains will most likely be well over the surface. I would even think it would make parts of Canada subsea territories. Safe places are really hard to spot. So many earth changes may occur, even earth quakes were no such activity has benen detected before. The seed bank in Svalbard was located in an earth quake safe part of the world. This summer there was an earth quake in the ocean close to Svalbard.
Liv is offline   Reply With Quote
Old 09-13-2008, 08:03 AM   #12
Metamike
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 65
Default Re: dream - Jordskjelv i Drammen

I natt hadde jeg en drøm der det var jordskjelv i Drammen. Episenter var på Bragenes side. Den var nokså stor og større bygninger vridde seg stek. Forbindelsen mellom begge sidene av elven ble selvfølgelig skadet og det tok nesten eh halv dag på komme fra den ene til den andre siden.

Dette skjelvet virket som en høy frekvent risting. Det var to stk. Det siste var størst.

Kan vær sanndrøm, paralell universer vet ikke.
Metamike is offline   Reply With Quote
Old 09-14-2008, 02:15 AM   #13
Liv
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 41
Default Re: dream - Jordskjelv i Drammen

Jeg har hatt drømmer fra parallelle universer. Mine drømmer av den typen er fra et liv jeg kunne ha levd om jeg hadde tatt andre valg.
For meg virker din drøm som et glimt fra en mulig fremtid. Jeg tror at lite er forutbestemt, men at vi endrer fremtiden når vi tenker og handler på en annen måte enn vi har gjort før.
Jeg har hatt drømmer om jordskjelv på Hareidlandet, øya jeg bor på. Jeg klamret meg til en betongblokk som var del av en føringskant langs veien jeg gikk på. Men ingen bygninger kollapset. Det var et jordskjelv her sist vinter, men det i drømmen var mye sterkere og mer langvarig.
Liv is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 09:30 AM   #14
Zabernism'ER
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: NORWAY
Posts: 7
Default Re: Norway - let the show begin

http://www.na24.no/imarkedet/borskom...cle2215905.ece ...
Zabernism'ER is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2008, 06:03 PM   #15
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Norway - let the show begin

Heisann!

Morsomt å se "våkne" mennesker fra Norge. Det er jo dessverre så alt for få av dem rundt forbi, at en føler seg nesten litt alene av og til

Jeg har ingen betenkeligheter på at noen er i ilden, men jeg er veldig skeptisk til at de endringene som skjer med tanke på 2012 vil være så ekstreme som mange vil ha det til. Men vi får jo se..

Bor i Kristiansand - noen som vil på "skattejakt" i baneheia?

F
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 05:18 PM   #16
alice goes nuts....
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 123
Default Re: Norway - let the show begin

hehe...ja jeg leste om det inne på camelot..."baneheia bunker".....dersom dette med 2012 er realitet synes jeg de som vil "grave seg ned" bare skal gjøre det....jeg takker heller form meg enn å ende mine dager i en bunker....får neppe noen invitasjon heller......
alice goes nuts.... is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 05:48 PM   #17
fred80
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 16
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by alice goes nuts.... View Post
hehe...ja jeg leste om det inne på camelot..."baneheia bunker".....dersom dette med 2012 er realitet synes jeg de som vil "grave seg ned" bare skal gjøre det....jeg takker heller form meg enn å ende mine dager i en bunker....får neppe noen invitasjon heller......
Må si meg enig i det, men det hadde vært moro å sjekke ut om vi fant de ventilene som det ble referert til..

F
fred80 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 12:47 PM   #18
motov
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: South of Heaven
Posts: 115
Default Re: Norway - let the show begin

hei!
i dag har jeg sendt "september clue" videoen(link for dere som ikke kjenner til den..l: http://uk.youtube.com/watch?v=l0Zp3_...x=0&playnext=1) til VG, Dagbladet, TV2, NRK..osv, for å gi dem en insikt i hva som rører seg... jeg har en teori om at Norsk media er utenriks styrt fra utlandet, delevis Cnn, BBC....
denne videoen roper ut VARSKU med mye trykk i ryggen og det blir interesant å se hva jeg får av tilbakemelding fra dem, mer info når jeg får tilbakemelding... cheers...

jeg har og en liten gruppe på facebook kalt "Know thy enemy" der jeg ønsker alle velkommen, jeg har ikke mye tid til å holde den opdatert, men hvis noen synes konseptet er bra så si fra om du/dere ønsker å hjelpe...

jeg bruker alt av den lille tiden jeg har til overs til å få i gang "showet" men ettersom vi normenn har det litt for godt så er det vanskligt å overbevise folk om alt som skjer i "svartsonen"... nyhetene er liksom "virklighet" alt annet er tøv...
motov is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 11:29 PM   #19
Zabernism'ER
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: NORWAY
Posts: 7
Default Re: Norway - let the show begin

Chemtrailvideo fra Trondheim,tatt av *Romvaesn*..
Har fått til en GOD dokumentasjon på selve flyet.
ta en titt :
http://www.youtube.com/watch?v=IclqRCM6NUo
Zabernism'ER is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 06:04 AM   #20
alice goes nuts....
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 123
Default Re: Norway - let the show begin

hadde en fin og litt rar drøm i natt; hehe...jeg drømte om en dimensjonsportal....den så ut som en kjempestor haug av skinnede perler, dvs dette var en form for luftperler som var klumpet sammen og som pulserte på en merkelig måte....den åpnet seg og lukket seg, men dukket opp på samme stedet....lurer på hva jeg hadde kalt den om jeg ikke hadde tilbrakt tid her inne....
alice goes nuts.... is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 06:08 AM   #21
JesterTerrestrial
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Ontario, Earth, Milky Way, Love, Infinity x2
Posts: 5,267
Default Re: Norway - let the show begin

Greetings!

Once upon a time my family was in Norway. I don't know who any of my Norwegian relatives are but I know your out there! I hope to get to see your beautiful country sometime.

PEACE to Norway and the World but especially Norway

Last edited by JesterTerrestrial; 09-19-2008 at 06:11 AM.
JesterTerrestrial is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 06:24 AM   #22
Metamike
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 65
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by Kukulcanessa View Post
I agree also with Metamike, you are fortunate people to be living there.
Norway has a large elevated land mass and, for the most part, little low land close to sea level. I don't think we will have big problems with rising sea levels, but I am sure countries like the US, holland, denmark, and england will.

I am so happy to not be a us citizen any more - that is for sure.
Metamike is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 06:39 AM   #23
Metamike
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 65
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by Zabernism'ER View Post
Chemtrailvideo fra Trondheim,tatt av *Romvaesn*..
Har fått til en GOD dokumentasjon på selve flyet.
ta en titt :
http://www.youtube.com/watch?v=IclqRCM6NUo
God dokumentasjon. Jeg har fotografert fly som var så lavt nede som 3,000 meter og la ned chemtrails. Det blir frekkere og frekkere - contrails kan ikke lages i så lav høyde:
http://www.acnlp.no/textsider/Blogg.htm#ufo
Metamike is offline   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 11:23 AM   #24
crowbird
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Haugesund
Posts: 13
Default Re: Norway - let the show begin

Quote:
Originally Posted by Metamike View Post
God dokumentasjon. Jeg har fotografert fly som var så lavt nede som 3,000 meter og la ned chemtrails. Det blir frekkere og frekkere - contrails kan ikke lages i så lav høyde:
http://www.acnlp.no/textsider/Blogg.htm#ufo
Hei
Har gjort flere videoopptak av fly som angriper oss med kjemiske våpen (chemtrails, softkill weapons) her i Haugesund. Jeg har ringt og snakket med NATO, Karmøy og Sola Lufthavn, Forsvarsdepartementet og Forsvaret.
Et eksempel, for ca. 2-3 uker siden så filmet jeg ett fly som spredde chemtrails, jeg sprang inn i leiligheten og ringte til Karmøy Lufthavn, kontrolltårnet og spurte om dei kunne se dette fly på radaren. Svaret jeg fikk var, Nei, dette fly kunne ikke sees på radar...?
Har hatt flere telefonsamtaler med NATO Joint Warfare Center i Jåttåvågen, Stavanger. Og jeg sa til dei att Folket har rett til å forsvare seg når vi blir angrepet med kjemiske våpen. Og det var denne NATO representant enig i. Jeg sa også att hvis vi skulle finne på å bringe et slik fly til bakken, så kunne dei skyldige ikke gjøre noe med det, fordi det ville være det samme som å innrømme angrep med kjemiske våpen. NATO representanten protesterte ikke mot det.
Jeg oppfordrer ikke til å skyte disse fly ned, men kanskje det er mulig å rette ett laserlys med lang rekkevidde mot flyet og se hvordan piloten reagerer da....?
Har også latt merke til att alt flere og fler mennesker blir syke, og mistanken går selvsagt til disse chemtrail fly.
Kommer snart til å flytte fra byen til ett sikrere område, muligens rundt Telemark området. Vil opplyse om eksakt sted når tiden er rett. Har fått beskjed fra mine "overordnede" om ikke å avsløre disse steder på nåværende tidspunkt av sikkerhetsmessige grunner. Disse steder er for mennesker som har våknet opp.
Vil infomere mer om dette og annet i et annet innlegg.
G.L. Jan (crowbird, Cmdr. Gol)
P.S. Kjempefin webside dette... :-)
crowbird is offline   Reply With Quote
Old 09-21-2008, 11:58 AM   #25
Metamike
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Norway
Posts: 65
Default Re: Norway - chemtrails

Det spiller liten rolle hvor i Norge du flytter til. Chemtrails er overalt. Like mye i telemark som ellers. I dag er det nokså aktiv over oslofjorden.
Metamike is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 09:38 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon