Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NETHERLANDS

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-16-2008, 05:39 PM   #26
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Gegroet nieuwe leden.

Ja het gaat gebeuren. Amerika gaat op z'n gatje. Ik denk dat we het hier in Europa nog wel even trekken, maar ook geen jaren meer. De heren politicie waren weer aardige onzin aan het uitkramen op deze prinsjesdag.

Heb vandaag mijn huis in de aanbieding gedaan. Van de week komt de makelaar.

Zilver en goud zijn iets goedkoper geworden vandaag. Vreemd eigenlijk. Der crashen een paar banken en het edelmetaal wordt goedkoper..........??

Stinkt naar de misdaad
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 09:00 PM   #27
Anja Morit
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Netherlands
Posts: 23
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ga je verhuizen naar hogere gronden in NL of overweeg je emigratie?

Het heeft me ook een tijdje bezig gehouden. Het ene moment dacht ik na het zien van george Greene, ik moet ook naar Ecuador, en een week daarop dacht ik om een ecowoning in het oosten van het land te gaan kopen. Toen was het weer Zwitserland. Kwam er gewoon niet uit omdat ik van binnen geen klik voelde ofzo ...... Ben wel benieuwd hoe jij tot je keuzes bent gekomen .....

Liefs van Anja
Anja Morit is offline   Reply With Quote
Old 09-16-2008, 09:11 PM   #28
ewald
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ewald hier,

Zit in Berlijn en ben met de duitse crew bezig voor plannen naar zuid duitsland... bavaria, de duitse alpen... volgens St Clair kan je belgie en nederland vergeten.... onder water... dus waarom geen rendezvous punt geven in zuid duitsland? We zien jullie daar dan?
  Reply With Quote
Old 09-16-2008, 11:42 PM   #29
Frank69
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam, Holland
Posts: 38
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo allemaal,

Ik vrees ook dat je een toekomst in NL kunt vergeten.

Heb de volgende noodsituaties met last-minute vluchtroutes zitten bedenken:
(ik kies ervoor zo lang mogelijk bij mijn bejaarde ouders te blijven)

- George Green WW3 scenario 1: hongersnood=thuisblijven het fort versterken

- George Green WW3 scenario 2: hongersnood+extreme fallout (moet meer zijn dan Chernobyl)=snelle vlucht naar Limburgse mergelgotten.

- 2012 Tsunami scenario 3: natuurgeweld=vluchten naar Alpen om na evaluatie door te stoten naar de Sierras in Spanje en dan eventueel op het pontje naar Marokko. Vanaf daar mij inkopen met dukaten en zilverlingen op een vrachtschip naar de nieuwe wereld.

Nu ben ik vast de enige in NL die nog nooit in de Franse/Zwitserse/Duitse Alpen is geweest...mochten er nog wegen liggen en auto's rijden: wat is de beste (vlakke) autoroute met zo min mogelijk passen /tunnels (zal extreme chaos zijn) en wat zijn de beste Alpen als je wilt uitwijken naar Spanje?

Frank
Frank69 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 05:12 AM   #30
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ik ben een Wilcock "aanhanger" en niet echt van Green. Waarom.......?

Ik vind Green erg pessimstisch. Ook de verbondenheid met Billy Meier.

Vanuit het kamp van Billy Meier zijn verschillende afsplitsingen voortgekomen die allemaal op eigen houtje verder gaan, o.a. MIchael Horne en George Green. Billy Meier beweert dat HIJ de enige is die op moeder Aarde contact heeft met buitenaardse. Ik geloof daar niet zo in.

Tevens spreekt Billy Meier over het getal van 500.000.000 als maximum aantal inwoners voor moeder Aarde. Ditzelfde getal komt terug in Georgia guidestones, bij George Green, bij de Illuminati en ook Paul Watson (oprichter van Greanpeace en momenteel leider van de Seashepperds), om er een paar te noemen. Dit vind ik een beetje "te" toevallig.

Green weet veel van de economische toestand op Moeder Aarde en dat vind ik interessant. Hij heeft echter wel zijn fortuin gemaakt tussen en met "the bad guys" en heeft er jarenlang onderdeel van uitgemaakt. Hij loopt nu te pochen met zijn gouden en zilveren munten die hij bij zich draagt. Dat geeft mij een "enigszins" onbehaaglijk gevoel.

Ik probeer mijn huis te verkopen en terug te huren. Het geld investeer ik een sterke (oude) auto op diesel en survivalequipment. Auto bouw ik om zodat hij ook op PPO (puur plantaardige olie) kan rijden. Paar extra tanks erin zodat de reikwijdte groot wordt.

Op een bepaald moment zal de beer los gaan dus probeer ik voor die tijd weg te komen. Ik denk dat ik richting Zwitserland, Zuid Duitsland ga, de dunbevolkte gebieden in de bergen. Ik hoef in ieder geval niet te stoppen om te tanken, de andere 99% wel dus die choas ontloop ik.

Zo denk ik er, op dit moment, over. Voorlopig denk ik dat het nog niet zo'n vaart loopt maar ik bereid me wel voor. Volgens berichten van de site van Halfpasthuman gebeurt er binnen een maand iets waar de gehele aardbol een half jaar lang van zal nasidderen. Bij 9-11 was dat zes dagen. Ik ben benieuwd wat dat zal zijn. Ik las dat Kerry vanuit L.A. naar Sedona was vertrokken en dat Bill terug ging naar Zwitserland. Wilcock zit op zee met zijn cruise, zo uit mijn hoofd. Ze zijn dus allemaal vertrokken van de westkust van de States. Misschien dat L.A. zijn langverwachte aardbeving krijgt en in de St. Andreasbreuk dondert,........Who knows??

Momenteel kan ik niet meer doen dan me voor bereiden. Mocht de klap toch komen dan heb ik mijn best gedaan en meer kan ik momenteel niet doen. We gaan allemaal een keer over naar gene zijde en daar ben ik niet bang voor. Ik wil het echter wel bewust meemaken zonder dat ik krom liggen van de pijn. Heb mijn moeder zien gaan aan kanker en dat hoeft voor mij niet............
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 03:24 PM   #31
Frank69
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam, Holland
Posts: 38
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo Swami,

Ach ik vind hem wel sympathiek die George Green. En ook vrij concreet over de zeer nabije toekomst, terwijl 2012 voor mij nog alle kanten uit kan gaan.

Ik had begrepen dat de anonieme Guidestones ten tijde van Jimmy Carter daar is geplaatst door occulte waanzinnigen (van de Rockefeller/Kissinger-kliek) die wel van dramatiek en symboliek houden, maar dat Green slechts *bevestigt* dat de depopulatie plannen werkelijkheid zijn...geschreven in steen nota bene. Green zal ze wel niet zelf gebeiteld hebben.

Die webbot-voorspellingen mbt iets "coastal" komt koud op mijn dak, ik las er pas 2 dagen geleden over op een thread hier. Ik heb absoluut niet op een tsunami gerekend terwijl ik al een half jaar aan het hamsteren ben voor WO3.
Ik ben ook niet bevreesd voor wat er gebeuren, wat komt dat komt, ik zie het als een uitdaging. Toch, nav webbot heb heb ik zojuist (echt waar) maar een oktober midweek geboekt in de Ardennen hahaha!

We zullen het allemaal gaan meemaken!

Hoi Ewald,

Geef aub tzt de coordinaten door waar je crew zit in Duitsland, dan kom ik even buurten op doorreis. Ik zal wel iets lekkers danwel nuttigs meenemen.
Frank69 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 04:15 PM   #32
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Maar Green heeft veel informatie van/via Billy Meier, Zwitserland en daar komt volgens mij dat getal vandaan. Maar ja daar kom je toch nooit achter.

Vandaag een bizar schouwspel hier in Zeeland. Allemaal heli's vant leger, Chinooks en Apaches. Brengt me wel enigzins aan het twijfelen omtrent die webbot voorspelling.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 07:06 PM   #33
Gonzo
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amersfoort, The Netherlands
Posts: 13
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Swamisalami View Post
Maar Green heeft veel informatie van/via Billy Meier, Zwitserland en daar komt volgens mij dat getal vandaan. Maar ja daar kom je toch nooit achter.

Vandaag een bizar schouwspel hier in Zeeland. Allemaal heli's vant leger, Chinooks en Apaches. Brengt me wel enigzins aan het twijfelen omtrent die webbot voorspelling.
Hier in amersfoort komen zeer regelmatig zwarte heli's over laatst een stel f16s met hoge snelheid en laag, heeel laag. Maarja ik woon ook vlakbij soesterberg, er is geen vliegbasis bij jou inde buurt neem ik aan??
Gonzo is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 07:20 PM   #34
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ze zijn evacuatieoefeningen (ophalen van mensen uit vijandelijk gebied lees ik net op teletekst) aan het doen????? Het is al een paar dagen aan de gang. Ik zag gisteren zo'n apache die zijn apparatuur testte. Behoorlijk fel wit licht, richtlaser denk ik. Van mij mogen ze vertrekken, horen hier niet thuis.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 09:31 PM   #35
Gonzo
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amersfoort, The Netherlands
Posts: 13
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Ik zag vanmiddag een chinook heli overvliegen met daaronder een zwart gekleurd "iets" aan een touw. Zelfs op dit moment van de avond vliegen er nog regelmatig heli's over ongeveer om de 10 minuten hoor ik er wel een. Veel activiteit bij soesterberg... Misschien net iets "te veel".
Gonzo is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 09:49 PM   #36
Anja Morit
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Netherlands
Posts: 23
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Sjonge die heli's enzo .... niet echt geruststellend.
Las zojuist een thread op dit forum met iets van 50 sites op Google Earth die bewust vervaagd zijn. Vier (!) daarvan in ons landje. Links boven Leeuwarden, Links boven Noordwijk aan zee, Paleis Huis ten Bosch en Soesterberg zag ik er b.v. tussen staan.
Anja Morit is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 09:54 PM   #37
sirian77
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Fasolatido View Post
Hallo allemaal,

Ik kom uit N-Brabant. Ben me al een tijdje aan het voorbereiden.
We spreken elkaar vanzelf op dit forum of wellicht elders.
  Reply With Quote
Old 09-17-2008, 09:59 PM   #38
Frank69
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam, Holland
Posts: 38
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Goud maakt de grootste spurt in 9 jaar. Vandaag alleen al $85 en $140 verschil met een week geleden. De elite was inmiddels klaar met inkopen doen. Het gaat beginnen.
Frank69 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 10:27 PM   #39
Frank69
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam, Holland
Posts: 38
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Anja Morit View Post
Sjonge die heli's enzo .... niet echt geruststellend.
Las zojuist een thread op dit forum met iets van 50 sites op Google Earth die bewust vervaagd zijn. Vier (!) daarvan in ons landje. Links boven Leeuwarden, Links boven Noordwijk aan zee, Paleis Huis ten Bosch en Soesterberg zag ik er b.v. tussen staan.
In Soesterberg gebeuren spannende dingen. Ik heb er vaak binnen vertoefd dankzij een Amerikaanse neef bij de airforce. Eén van de interviews bij PC is van een Amerikaan (ben even naam kwijt) die daar gestationneerd was en geheime projecten deed (in Soesterberg) w.o. telepatisch contact met ET's. Hij meldde ook dat Soesterberg de leukste tijd in zijn carriere was. Er schijnt ook een heus spook rond te waren in een magazijn of hangar.
Frank69 is offline   Reply With Quote
Old 09-17-2008, 11:17 PM   #40
Roemer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Emmen, The Netherlands
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo Medelanders, ook in Belgie
Ik voel me erg gesteund in mijn visie door internet zoals argusoog, willen wij weten, grenswetenschappen enz. En natuurlijk project Camelot/Avalon.
Ondanks dat mijn meeste vrienden zeer intelligente mensen zijn ,word ik door hen toch wel gezien als een ex-verslaafde die een nieuwe verslaving heeft gevonden, wanneer ik hen probeer bewust te maken van alles waar wij inmiddels geen twijvel meer over hebben. Kortom ik wil mij aansluiten bij mensen in de buurt die ook wakker zijn geworden.
Ik heb helaas weinig bruikbare skills in de zin van technisch vernuft e.d.
Wel heb ik HBO studies gevolgd op sociaal vlak en survival(outdoor manegement). Eigenlijk ben ik het best in entertainment en muziek.
Wellicht ook bruikbaar als het er straks op aan komt, en het mocht heel donker worden om ons heen!
Ik ben heel blij met de visie van David Wilcock in dit hele verhaal, naar voren gebracht door Bill en Kerry. Zijn optimistische visie geeft enigzins lucht en mij vertrouwen, binnen het hele 2012 apocaliptische verhaal.
Ik hoop dat ik, mocht het nodig zijn, een bijdrage kan leveren binnen een community hier in Nederland/Europa.
Het laatste interview met David was weer geweldig!

Roemer
Roemer is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 10:46 AM   #41
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hoi Roemer,

Dat verhaal van die verslavingen ken ik. Ik ben sinds 2005 clean van alles. Bahalve koffie,sigaretten en den P.c. zit ik op het goeie pad.

Iedereen die AWARE is, is welkom. Iedereen heeft wel een skill die te gebruiken is. Muziek is hard nodig de komende jaren om de geest wat te ontspannen.

Groet,

Swami
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 11:31 AM   #42
HallieBallie
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: The Netherlands
Posts: 35
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hallo Roemer en Swamisalami,


Zolang je ervan geleerd hebt van hetgene wat je meegemaakt is het goed, ook al is het alleen dat je er geen gebruik meer van zal maken, zo niet, dan is het zonde van de tijd geweest die je er aan besteed hebt.

Ik kan daar niet over oordelen, dat is ieder zijn verantwoording.
HallieBallie is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 02:10 PM   #43
richard
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hey hallo allemmaal......... uit de rook van rotterdam.


tja........
  Reply With Quote
Old 09-18-2008, 04:23 PM   #44
Roemer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Emmen, The Netherlands
Posts: 6
Thumbs up Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Dutch folks BE/NL

Bedankt voor de warme reactie, ook een paar prive reacties gehad.
En geloof me dat ik stinkend veel geleerd heb van de vele dwalingen in mijn leven. We zijn er nog niet maar we zijn onderweg!

Roemer
Roemer is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 05:09 PM   #45
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Welkom Rotterdam.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 05:16 PM   #46
Swamisalami
Banned
 
Swamisalami's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 158
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Hey Roemer

Het gaat om de weg die je bewandeld richting het doel. Hoe jou pad eruit ziet bepaal je zelf. Je gevoel geeft je loepzuiver aan wanneer je goed of fout bezig bent. Bij mij duurde het 20 jaar voordat ik mezelf een beetje leerde kennen en ging accepteren wie ik ben. Ik kan zeggen dat mijn `nieuwe` leven me steeds beter begint te bevallen en dat ik wel tevreden ben met mezelf. Dat was vroeger wel eens anders................
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 10:22 PM   #47
Roemer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Emmen, The Netherlands
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Swamiramidebami,

Je hebt gelijk, volkomen gelijk!!
Maaaarrrrr, ik heb inmiddels wel geleerd dat Keulen en Aken niet op 1 dag zijn gebouwd! Ik bedoel...., ik weet dat ik nog steeds wel dingen doe die niet mijn gezondheid bevorderen, zoals roken, koffie en te veel internet etc. Maar ik ben zoveel verder dan 4 jaar terug toen ik mij een stappenplan bedacht om de problemen aan te pakken zonder ineens alles wat niet goed was in mijn leven, rigoureus de nek om te draaien. Want steeds als ik dat deed, was ik zeer succesvol maar het beklijfde niet. Ik weet dat ik op koers ben zelfs meer heb bereikt dan ik in mijn stappenplan gedacht had te kunnen bereiken. Ik zit inmiddels op een vlak waar het comfortabel is, al een tijdje nu, en ik weet dat ik binnenkort een volgende stap moet ,nee, WIL zetten. Op dit moment geniet ik nog even van het uitzicht dat ik heb vanaf hier, voor ik verder klim naar...................Ehh Grote hoogte!!!!

Bedankt voor je bespiegeling en wat je voor mij had bedacht, voer dat zeker zonder aflatende inspanning ook voor jezelf uit!

Namaste,

Roemer
Roemer is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 05:14 AM   #48
gazbom
Banned
 
gazbom's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Holland, 5 metres below sea level
Posts: 191
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by Aware_Belgium View Post
Hi, Belgium, 21, male, CG-artist, signing in for connection

greets
Howdy!
gazbom is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 10:00 PM   #49
sky
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam, Munich
Posts: 10
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

Quote:
Originally Posted by ewald View Post
Ewald hier,

Zit in Berlijn en ben met de duitse crew bezig voor plannen naar zuid duitsland... bavaria, de duitse alpen... volgens St Clair kan je belgie en nederland vergeten.... onder water... dus waarom geen rendezvous punt geven in zuid duitsland? We zien jullie daar dan?


Hi Ewald en alle Belgen/Nederlanders!

Ewald, leuk dat je ook hier komt posten.

Ik volg je thread voor Duitsland, maar wist niet dat je nederlands sprak. Ikzelf ben belgische (geboren Sint-Niklaas), woon momenteel in Amstelveen en heb voordien 14 jaar in Munchen gewoond, heb dus een heel sterke band met Duitsland.

Vind het heel interessant dat Michael St Clair zich momenteel richt op zuid Duitsland en het zwarte woud om een Radiant Zone op te richten. Zou me daar idd veel veiliger voelen dan in Nederland./Belgie.

Ben mezelf ook wel materieel etc aan het voorbereiden, maar voel nog niet echt de impuls om nu al te verhuizen. Maar hopen en vertrouwen dat de juiste klik op het juiste moment komt.

Spannende tijden en inderdaad weinig mensen in de onmiddellijke omgeving met wie men dit kan delen.

Ben Osho sannyasin en mijn droom is ook deel uit te maken van een hele spirituele community., het liefst een hele grote!

We keep in touch

Liefs aan allen,
Ambara
sky is offline   Reply With Quote
Old 09-22-2008, 12:14 PM   #50
mother miles
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: holland gelderland nijmegen
Posts: 6
Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

weet iemand meer over die zogenaamde save zones.
ik begreep dat er in zuitamerica en mongolie zave zones zouden.
zijn maar waar en over hoe grote zones praten we.

ik ben een opgelijd boswachter en vertrouw een heel eind op moeder natuur kwa overleving.
tog plan ik om te vertrekken naar een van deze save zones als de tijd daar is.
in voor tijdig vertrekken geloof ik niet.

heb ervaring in het leven en overleven binnen ramp gebieden.
en zou graag een evacuatie plan of iedeen horen van gelijk gestelde mensen.

we zijn groeps dieren aleen ben je immers vrij wijnig
mother miles is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
hallo medelanders

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 02:44 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon