Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > SWEDEN

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-19-2008, 01:11 AM   #51
oscar berven
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6
Default Re: Anyone from Sweden ?

jag öppnar med godhjärtad sofism egoism;

The power to lead is the power to divert. Divert the fact that you should lead yourself.

oscar berven
oscar berven is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2008, 02:41 AM   #52
Warzone
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by Leif Erlingsson View Post
Loopbotomy, alltså. Särskilt om den israeliske historieprofessorn Shlomo Sand har rätt i sin tes att den tyska nationalismen på 1800-talet i själva verket är där 'det judiska folket' uppfanns!

Nämligen, enligt Gilad Atzmon - se "The Wandering Who?" http://palestinethinktank.com/2008/0...wandering-who/ - så har den israeliske historieprofessorn Shlomo Sand skrivit en seriös studie över hur 'det judiska folket' uppfanns av tyska intellektuella på 1800-talet, i samband med de nationalistiska känslor som då florerade. Observera att han inte talar om religionen utan om hur folket skapades.

Om Shlomo Sand har rätt, då är 'de nationella' samma andas barn som sionisterna. Vem är förvånad? Loopbotomy. (Googla loopbotomy!)
Jao, juden myntades på 1700 talet. judaism och jude är ju skilda ting. Man kan väll säga att zionister är de äkta judarna för zinisterna skapade juden.
  Reply With Quote
Old 09-24-2008, 11:39 PM   #53
VEC
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hej!

Stockholmare här.

Tänkte sondera terrängen lite.

Såg att vissa var nyfikna ang. dollarn

Kan rekommendera:
http://blogs.cfr.org/setser/
http://globaleconomicanalysis.blogspot.com/
http://mikeruppert.blogspot.com/
http://www.financialsense.com/
http://www.rgemonitor.com/
http://www.oftwominds.com/blog.html

den såkallade räddningen som det talas om verkar ha svårt att få politiskt fäste i usa, åsikterna går isär om vad olika utgångar skulle få för konsekvenser. Jag känner själv att dollarn är rätt rökt oavsett. Hoppas mest att Herr Fulford vet vad han talar om.

Lite lustigt att det talas om 7 oktober en del i "tinfoil-sfären" samtidigt som en försklassig bloggare(http://www.oftwominds.com/blogsept08/crash9-08.html) kommer fram till samma datum genom teknisk analys och genom att jämföra marknaderna idag med Ca: 1930

Last edited by VEC; 09-24-2008 at 11:49 PM.
VEC is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2008, 05:30 AM   #54
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Tack för länkarna och Välkommen!
Det var intressant läsning.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 09-26-2008, 07:08 AM   #55
Paradoxer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm
Posts: 10
Default Re: Anyone from Sweden ?

Nystartat svenskt forum där stor vikt läggs på ett trevligt bemötande av varandra och ingen hatpropaganda sprids.

PMa mig om du vill veta adressen


PMa gärna admin och kräv att namnet byts

Skriv gärna in Paradoxer som referer

Last edited by Paradoxer; 09-27-2008 at 01:17 AM. Reason: Removed a link
Paradoxer is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2008, 01:55 AM   #56
CompuTerror
Guest
 
Posts: n/a
Thumbs up Re: Anyone from Sweden ?

Som tidigare nämnts finns det ett nystartat svenskt forum jag skapat för sanningssökare som klarar att hålla en trevlig ton gentemot varandra.

I skrivande stund finns det 11 medlemmar, men jag hoppas att detta kan växa till att bli en inspirerande plats att vara på.

Nivån på medlemmarna är lite olika, men alla håller en trevlig ton mot varandra även om åsikterna går isär.

Detta är ett forum jag skapat för er användare och jag skapar mer än gärna specialdesignade underforum för er som ni själva får administrera och som kan vara synlig, eller osynlig för övriga besökare då ni själva kan ge de användare ni väljer tillgång till ert forum.

De enkla regler som gäller för detta är att inte detta underforum får vara av den karaktär att man generaliserar folkslag och grupper och det får inte heller vara nedvärderande för någon individ eller grupp. Dessa regler gäller för övrigt för hela forumet.

Adressen dit är http://computerror.mine.nu/

Kom gärna med synpunkter och förslag även om jag kan tycka att namnet inte spelar någon större roll. :Roll1:
  Reply With Quote
Old 09-28-2008, 11:12 AM   #57
micro
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hej alla!

Jag hiter Mikael och är den som startat och driver vaken.se det svenska forumet som håller ett öga på makteliten.

Det är roligt att se så många svenskar på Project Avalon och ser fram emot att träffa er i framtiden.

Vi brukar träffas i stockholm en gång i månaden den 11:e för att köra TruthAction. Dessa träffar är inte vaken.se träffar utan alla är välkomna. Detta projekt var inte ens startat av vaken utan vi är bara med som alla andra.

Jag har sett att några diskuterar vaken.se här i tråden och jag vill bara klargöra att vi strävar efter att alla ska utvecklas och lära sig mer. Nationalism är ingenting som någon av de aktiva medlemarna uppskattar särskilt mycket men att forumet är öppet för alla som vill vara med och följer reglarna. Sen så är det ju ett faktum att forumet på vaken är vardagsrum för många peroner som inte kan uppföra sig speciellt bra. Dessutom har vi nästan ingen moderering.

I ****ändan vill jag bara att alla skall lära sig så mycket som möjligt och jag hoppas igen att vi tillsammans skall bryta genom den dimma som vi har runt oss.
  Reply With Quote
Old 09-28-2008, 01:09 PM   #58
freeman
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Nog finns det många svenskar här.
Hoppas att vi slipper den intoleranta attityden som ofta märks på vaken.se...homofobi, allmän intolerans och rasism
Vaken.se är en sida, som även har ett forum med debattörer från alla olika bakgrunder. Ditt påstående ovan är förtal och stämmer inte alls överrens med det jag ser.

Varför kan du inte skilja på vaken.se som sida och enskilda debattörer i forumet? Eller har jag misstolkat dig?
  Reply With Quote
Old 09-28-2008, 03:47 PM   #59
Paradoxer
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm
Posts: 10
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by freeman View Post
Vaken.se är en sida, som även har ett forum med debattörer från alla olika bakgrunder. Ditt påstående ovan är förtal och stämmer inte alls överrens med det jag ser.

Varför kan du inte skilja på vaken.se som sida och enskilda debattörer i forumet? Eller har jag misstolkat dig?
Det är knappast förtal efter som precis som I_Am säger förekommer det på vaken.se i VÄLDIGT stor utsträckning. Kolla bara upp användaren Frihetsguiden och se vad han står för.
Det är användarna som gör ett forum och vaken.se är vad användarna gjort det till. Dessutom som Micro säger att forumet inte modereras är en stor lögn. Inlägg försvinner och så även användare. Visst måste så ske på ett forum, men vissa försvinner för att de argumenterar för den officiella versionen av exempelvis 9/11.
Jag hyser inget agg mot Micro på något sätt, men hans forum har blivit en samlingsplats för hat. Många av användarna där är inte ett dugg bättre än de de säger sig vilja stoppa. Dessutom övervakar de användare och får för sig massor med saker långt ifrån sanningen.

Vaken har hela ÅTTA hemliga subforum där eliten på vaken förmodligen samlas och diskuterar sina medlemmar osv.
Dessutom välkomnas definitivt inte tänkare där, utan enbart repeaters. Jag och flera med mig känner sig utstötta från vaken pga antinationalism.
Trots att reglerna för vaken.se innehåller Man skriver inte nedlåtande och undvik bedömningar av andra i forumet.
Generalisera inte folkslag och grupper.
är inte detta regler som följs. De regler som moderatorer däremot håller hårt på är att man inte får säga emot det som vakens elit har kommit överens om etc.

Åter till ditt argument Freeman att detta skulle vara förtal. Knappast!
Sorgligt att se hur du försvarar läget på vaken helt utan insikt hur befogad kritiken faktist är.

Jag är däremot inte emot vaken, för initiativet är bra, men det är väl så att den svenska jantelagen får ilskan att koka hos de som inte håller med om vad mainstream-media skriver. Det finns nu ett svenskt alternativ till vakens forum även om intresset hittills verkar svalt. Detta forum är främst för de som förstår att hat och ilska inte är välkommet. Ett forum för de som förstår att flera stycken kan ha de pusselbitar som tillsammans blir sanningen.
Paradoxer is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2008, 07:12 AM   #60
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Default Re: Anyone from Sweden ?

Jag tror att det är oerhört viktigt att vi alla tar ansvar för att upprätthålla en positiv ton i dialogen.
Jag menar INTE att vi måste hålla med varandra, men att vi skall stötta varandra, lyfta varandras tankar.

Synergi: 1 + 1 = 2.25 minst -> Tror jag man uppnår om alla lyssnar, tar till sig varandras argument och sedan lyfter dem vidare
Kompromiss: 1 + 1 = 1.75 max -> När man försöker finna minsta gemensamma nämnare i varje enskild fall...en jävla suboptimering och grundvalarna för vår "moderna" demokrati
"Dissergi": 1 + 1 = -2 och värre -> När man disrespekterar varandra och hela tiden far på varandras halsar för att fånga personliga, privata poäng. Tillför ingenting i vare sig en debatt eller det gemensamma vaknandet/växandet.

Det som jag tror händer alldeles för ofta på vaken.se är av den sistnämnda formen; där man hela tiden tappar diskussionstrådarna på grund av personliga angrepp av olika nivå av aggression. I bästa fall beror detta på omogenhet. I värsta fall är detta typexempel på extern intervenering (dvs några kanske går andras ärende när de hela tiden dödar trådar och tystar engagerade individer). Vaken.se är annars ett jävligt, jävligt bra initiativ Micro!

Hittils är projekt Avalon väldigt, väldigt genomsyrat av en kraftig och kärleksfull synergi. Detta är unikt! Vi kan väl hjälpas åt att hålla den nivån. Vi kan väl också hjälpas åt att navigera undan den stora fallgropen GroupThink, när man inte riktigt vågar ifrågasätta varandra "av artighetsskäl".Men att dissa någon är inte samma sak som att ifrågasätta på ett stöttande vis, märk väl.

Zappa var väldigt bra på att vara hård, rak och klar. Han navigerade också väldigt effektivt utanför de personliga angreppen med tydliga sakargument. George Carlin är ännu jävligare i sin rakhet. Youtuba på Carlin och Zappa för inspiration och mycket goda skratt vänner!
http://www.youtube.com/watch?v=8ISil7IHzxc - Zappa vass som attan kring censur. Lyssna vad han tror om det amerikanska samhällets väg mot facism.
http://www.youtube.com/watch?v=9KReZyAZLI0 - Carlin om de som äger världen och vad som kommer hända med utbildningen.

Last edited by I_Am; 09-30-2008 at 07:27 AM.
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2008, 09:41 AM   #61
Oneone
Guest
 
Posts: n/a
Smile Re: Anyone from Sweden ?

Är från Göteborg och jag har följt Project Camelot sedan starten och jag förstår verkligen de som kallar det för project scarealot, för det finns mycket där som kommer ur rädsla, vilket ju motarbetar syftet.

Däremot är det viktigt att lyssna på vad människorna där har att säga, för bland all rädsla finns en sanning, som inte går att blunda för. Vilken den sanningen är är dock svårt att veta, för det finns många trallegökar bland alla sanningsägare och nyfikna.

Om ett budskap skrämmer dig och får dig att uppleva svaghet, då bör budskapet ignoreras, för det kommer ur rädsla och kan således ALDRIG gynna dig.

Om ett budskap stärker dig och ger dig handlingskraft. Om det lyfter upp dig. Då bör du ta det till dig och lägga det till din sanning, för det budskapet är sprunget ur kärlek och omtanke.

Med så enkla riktlinjer kan man ana sanningen och agera utifrån det. Det är lätt att uppleva hat mot de, som man fått för sig är roten till allt det till synes onda, men glöm aldrig att hat bara leder till förstörelse och lidande.
Älska bort rädslan. Älska den. Älska dig. För då älskar du mig. Och jag älskar ju dig.

Puss!

  Reply With Quote
Old 09-30-2008, 09:05 PM   #62
Exarx
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Sweden
Posts: 44
Default Re: Anyone from Sweden ?

Helt rätt Oneone, rädsla leder aldrig till något bra. I grund och botten så kommer vi att leda oss till ljus och en ny tid i sinom tid. Visst, det kommer vara lite tufft ett litet tag nu, men under tiden kommer det att uppdagas många saker som har hållits från oss och vi kommer att "komma underfund" med saker och ting.
Detta kommer att leda till att vi utvecklas snabbt och förbereder oss för uppvaknandet.

Allt vi ser nu är egentligen illusionen som fallerar, något vi borde vara halvglada över även fast det innebär svårigheter i början.
Exarx is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2008, 06:48 AM   #63
Sunnely
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 31
Cool Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by I_Am View Post

och värre -> När man disrespekterar varandra och hela tiden far på varandras halsar för att fånga personliga, privata poäng. Tillför ingenting i vare sig en debatt eller det gemensamma vaknandet/växandet.

Det som jag tror händer alldeles för ofta på vaken.se är av den sistnämnda formen; där man hela tiden tappar diskussionstrådarna på grund av personliga angrepp av olika nivå av aggression. I bästa fall beror detta på omogenhet. I värsta fall är detta typexempel på extern intervenering (dvs några kanske går andras ärende när de hela tiden dödar trådar och tystar engagerade individer). Vaken.se är annars ett jävligt, jävligt bra initiativ Micro!


"dödar trådar och tystar engagerade individer"

Har gjort att JAG tappat lusten att dela med mig till svenskar nu,
och tappat lusten att blogga, och skriva ÖPPET online...
Har under alla dessa år online enbart blivit illa behandlad av 'svennar'.

HELT tappat lusten, vill inte ens maila. FED UP.
Inte värt priset. kör under cover nu.
eller offline.



Lärt mig till sist dock, att det spelar INGEN ROLL hur mtk gott du gör,
har nån fått ett ont öga till en så är man "svartmålad" for ever.

Så, nä, inget mer officiellt från mig.

Sunnely is offline   Reply With Quote
Old 10-01-2008, 08:16 AM   #64
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Angående svennarna. Det värsta som kommer ur den protestantiska trons död är apatin som ersatt den. När den monoteistiska guden ****ligen besegrades medförde detta att absolut ingenting annat än det man kan uppleva med sina materiella sinnen existerar.

Folk i det här landet med den attityden blir overkligt provocerade när man föreslår något annat, oavsett vilka bevis man lägger fram för att styrka teorier. Inte ens när man bygger exempel (av rent pedagogiska skäl) på vedertagen teoretisk fysik så kan folk ta till sig fakta. Samma sak då man nämner religösa skrifter som någon form av historisk metafor. Resultatet är detsamma. Apatin har gjort folk själsligt döda. Den svenska populärkulturen vittnar allra starkast om detta.

Ledsen för det långa utlägget om saker ni redan vet. Men ni är inte ensamma av att känna frustration i dessa tider. Kanske hade räckt med att jag sa det.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 06:56 AM   #65
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

inte för att jag vill försätta tråden i total panik. Men jag hittade den här klassikern. Ladda hem armens överlevnadshandbok på PDF

Riktigt kul att läsa allt gott man kan koka ihop på bara tall och barr. Ha i åtanke att det är en massa trista illustrationer på stridisar.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 11:29 AM   #66
oscar berven
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 6
Default Re: Anyone from Sweden ?

bra roligt aiwass322! Jag sitter med den fysiska boken just i detta nu. Jag fick som överlevande fr förre innehavaren, så symptomatiskt och synkront minst sagt. Bra att ha i .pdf oxo.

Man kan väl säga som så att - överlevnad - är något som - skall kännas - annars är det inlindat och skygglappat (vi är underhållna och falsktryggade). Varje nytt steg i utvecklingen, som ju är en av de viktigaste aspekterna av överlevnad, kräver modiga steg där ingen annan har trampat, åtminstone där DU aldrig trampat. Man "skall" slå sig ...

“You never change things by fighting the existing reality. To change something, build a new model that makes the existing model obsolete.” B Fuller
oscar berven is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2008, 12:27 PM   #67
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hehe ok.
Blev som sagt positivt förvånad över hur rik vår lokala natur är på mat trots allt. Även om man skulle köra ett sjukt kärvt vegan stuk. Men det säger en hel del om hur lite jag visste om vår flora förut.

Gillar citatet med att "minst lägga 3 timmar om dagen" för insamlande av växter, knoppar, bark, vatten och örter. Givetvis med en illustrerad figur som håller vakt bakom ett kulsprutenäste.

Tänker för ren kunskaps skull läsa på ordentligt. Har du några andra tips på liknande böcker?

(Om jag inte minns fel har jag bläddrat i en lite mer avancerad variant av denna. Som även tar upp hur man ska handla i krissituationer. Tex hur man undkommer och skyddar boplatser från strålning.)

Last edited by aiwass322; 10-03-2008 at 12:32 PM.
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2008, 11:53 PM   #68
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Lyssna på Bill Deagle intervjun här.

Deagle har tydligen haft flertalet syner som stämt innan. Är en måttlig fan av synska källor (speciellt när detta nu också dementeras av bla Wilcock mfl). Hoppas verkligen att världen slipper just det här ytterst sinnessjuka scenariot.
En sammanfattning det han förutspår:

"1. Economic event (possibly in Europe) on Oct 7th that will act as a catalyst for what follows.

2. Financial bailout plans across the world must be opposed, because they are intended as a kind of blood sacrifice (help here please, not too clear on this point) to "dark astral gods." Must make your opposition known because sacrifice must be willing, and silence will be taken as consent. (?)

3. Financial event will be closely followed by false flag attacks in USA, nuclear and biological in nature. Martial law declared, mass deaths. Avian flu pandemic. 200,000 - 2m US citizens killed instantly in initial event, probably South West.

4. Chinese and Russian forces involved in war scenario against NATO countries.

5. UK will be most easy to control by force due to high population density over small geographical area."

Last edited by aiwass322; 10-05-2008 at 07:57 AM. Reason: Spelling & frustration
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2008, 08:31 PM   #69
Arkki
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 13
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hejssan grannarna i väst. Jag hoppas att during coming times,
allt ska gå bra med er och oss. Trevligt att ha so många av er här.

Arkki från Helsingfors
Arkki is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2008, 08:51 PM   #70
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Tervetullut naapuri!
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2008, 01:54 PM   #71
I_Am
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 117
Default Re: Anyone from Sweden ?

Det känn hur som helst inte helt fel att vara i Norden just nu.
Har någon ännu tagit ut en massa cash inför i morgon?

Jag har inte gjort det ännu, men bunkrat en hel del käk och fyllt upp bilen med soppa.

Om de stänger alla banker och kreditkort i morgon - ja, då vet vi att fan vad som helst kan hända - att alla whistleblowers mycket väl har helt rätt.
Om inte (och min vänstra lilltå säger att detta är det troligaste) - kan vi kanske pusta ut lite, lite...men också dra en ****sats: det var ju väldigt vad många som hela tiden skapar paniksituationer just nu. Varför?
I_Am is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2008, 02:15 PM   #72
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Hey. Jag går i dina tankegångar men är kanske lite naivt ostressad med just cashen. Till skillnad från USA så tror jag att just Sverige kan få en fördröjd effekt på en eventuell krasch eller stängning. Men som sagt. Naiviteten kan straffa mig. Visa och andra betalningssätt kommer ju definitvt stå stilla då.

Däremot är jag i stånd att handla upp på basvaror och nödvändig "hej vi har ingen el" utrustning. Varm klädsel inför vintern likså.

Det är något som kommer ske. Har försökt reflektera över det man vet om NWO och hur de jobbar med de allra senaste ryktena. Tror att det övergripande fokuset just nu i oktober är just USA. Förmodligen att driva upp en stämning som "motiverar" folket att totalt underge sig det militärindustriella komplexet. 9/11 style.

Men jag har enbart teorier att ge tillbaka. Jag är positiv men har en nervös känsla. Vad gäller vårt öde i Norden så räknar jag dock med att skiten kommer slå till ett par dagar innan det drabbar oss på allvar ...
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2008, 02:30 PM   #73
Metaphor
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 128
Default Re: Anyone from Sweden ?

Quote:
Originally Posted by I_Am View Post
Det känn hur som helst inte helt fel att vara i Norden just nu.
Har någon ännu tagit ut en massa cash inför i morgon?

Jag har inte gjort det ännu, men bunkrat en hel del käk och fyllt upp bilen med soppa.

Om de stänger alla banker och kreditkort i morgon - ja, då vet vi att fan vad som helst kan hända - att alla whistleblowers mycket väl har helt rätt.
Om inte (och min vänstra lilltå säger att detta är det troligaste) - kan vi kanske pusta ut lite, lite...men också dra en ****sats: det var ju väldigt vad många som hela tiden skapar paniksituationer just nu. Varför?
Nä, jag är tacksam för att bo här som det ser ut. Inte bara med tanke på vad som håller på att hända, utan också för att det mentala klimatet passar mig bra. För mkt skrämselpropaganda åt alla håll i staterna just nu.
Var där precis. Glad att vara hemma igen innan något går åt fanders.

Man får inte glömma att vi alla är medskapare till saker som händer, tror att tricket är att dom får oss att tro på allt som framställs i media. Så oroa er inte, det spär bara på allt med negativ utgång. I an****ning till det vill jag tillägga att jag de senaste dagarna har börjat misstänka att om "vakna" och själsligt starka människor hänger sig åt oro och sensationshysteri så är slaget förlorat. Vi kan mycket möjligt vara ankaret för oss alla, och mer än något för alla "sovande" därute.
Bara en tanke.

Go wake the others...

PS Angående pengar och finanskrisen. Oroar mig inte. Det finns ändå aldrig några pengar på mitt konto
Metaphor is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2008, 02:37 PM   #74
aiwass322
Project Avalon Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 100
Default Re: Anyone from Sweden ?

Berätta gärna mer om staterna. Vad är det för stämning som vanligt folk tagit till sig? Mer än ekonomin dvs ...

Last edited by aiwass322; 10-06-2008 at 02:38 PM. Reason: I spell like a drunk horse
aiwass322 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2008, 03:49 PM   #75
Exarx
Avalon Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Sweden
Posts: 44
Default Re: Anyone from Sweden ?

Aiwass, till exempel så har FEMA byggt enormt många "camps" i stort sett i alla stater. Verkar båda illa för dom. Är en hel del som händer där. Därför jag alltid sagt att USA, UK, Frankrike och israel är väl typ de sämsta ställena man kan befinna sig på när det blir turbulent period. Återigen vill jag poängtera att det blir "relativt" kortvarigt, det kommer att vända så småningom till det bättre.

se www.infowars.com för mer info (ta en del med en nypa salt också).
Exarx is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 07:47 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Project Avalon