Go Back   Old Project Avalon Forum (ARCHIVE) > Project Avalon Forum > Global Ground Crew Networking > Europe > NETHERLANDS

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-29-2008, 10:04 AM   #1
Aware_Belgium
Avalon Senior Member

Default Re: Dutch folks (BE / NL) / connect here

hey,

Ik heb gisteren een persoonlijke mail gekregen van de "lovers_of_light" en deze zijn geïnteresseerd in het project van de "avalon_lijst" die nu gaande is onder de NL-mensen. Deze stelt ons in staat om via email te corresponderen met elkaar en een render-vous point op te zetten voor wanneer het grid zou uitvallen en je niet achtergelaten wordt.

Ook is deze interessant omdat deze OVERZICHTELIJK is. Zodra er gecorrespondeerd wordt ga ik deze gesprekken opslaan en afprinten op PDF in een dialoog vorm waarbij je makkelijk de origine van een gesprek kunt vinden. Zodat iedereen er wijslijk en slimmer uitkomt.

Ik heb aan Ewald gevraagd om hetzelfde te doen voor de Duitsers zodat we uiteindelijk deze 2 groepen kunnen samenbrengen tot een hechte groep die samen kunnen reizen en steunen.

De groter de groep, de sterker je staat.

mvg,
Ethan
Aware_Belgium is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2008, 04:00 PM   #2
Swamisalami
Banned

Swamisalami's Avatar

Enkele gedachten

Quote:
Originally Posted by Aware_Belgium View Post
hey,

Ik heb gisteren een persoonlijke mail gekregen van de "lovers_of_light" en deze zijn geïnteresseerd in het project van de "avalon_lijst" die nu gaande is onder de NL-mensen. Deze stelt ons in staat om via email te corresponderen met elkaar en een render-vous point op te zetten voor wanneer het grid zou uitvallen en je niet achtergelaten wordt.

In welke taal gaan we dan verder? L-o-L spreekt engels.

Ook is deze interessant omdat deze OVERZICHTELIJK is. Zodra er gecorrespondeerd Tussen wie? Jij en anderen of alle verzonden e-mails?wordt ga ik deze gesprekken opslaan en afprinten op PDF in een dialoog vorm waarbij je makkelijk de origine van een gesprek kunt vinden. Zodat iedereen er wijslijk en slimmer uitkomt.

Ik heb aan Ewald gevraagd om hetzelfde te doen voor de Duitsers zodat we uiteindelijk deze 2 groepen kunnen samenbrengen tot een hechte groep die samen kunnen reizen en steunen.

Stel "The Grid goes off" hoe kunnen we dan met elkaar communiceren? Stroom uit, mobiele telefoons vallen etc. Misschien is het een idee om de kenmerken van onze auto's uit te wisselen samen met een foto van elkanders gezicht. Je weet niet wat er gebeurt in een Grid-Off situatie en het is wel handig elkaar te herkennen anders lopen we elkaar alsnog mis.

De groter de groep, de sterker je staat.Zo is dat
Dank voor de verrichte werkzaamheden

mvg,
Ethan
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2008, 04:09 PM   #3
Aware_Belgium
Avalon Senior Member

er is een lijst in de omgang met namen adressen telefoonnummers etc van de mensen, en idd een nummerplaat zou ook handig zijn. De mensen op deze lijst hebben elkaars persoonlijke emails en kunnen zo in groep mailen naar elkaar.

De bedoeling is om werkelijk mensen uit te pikken die geïnteresseerd zijn in de oprichting van een community, en deze te scheiden van de mensen die van plan zijn om "rond de pot te blijven draaien"

de lovers of light zijn idd engels, maar daar we net met een FRANS lid uit Liège zitten, denk ik eerlijk gezegd niet dat NL-praten al een optie was van in het begin, ook gaan we met de Duitse groep contact hebben etc... Dus denk ik dat het handig is om een "universele taal" te handhaven. (denk niet dat er hier iemand is die geen engels kan uitbrabbelen?)

ik ga zowel persoonlijke mails als groepsmails in pdf afprinten, zodat wnnr er bv binnen 2 maand iemand bijkomt, deze snel up to date kan gebracht worden en indien die wenst, zijn huiswerk kan doen in wat er al dan niet al gezegd is.

Voorstellen zoals nummerplaat opgeven enzo zijn idd handig, en dienen dan ook in groepsmails verzonden te worden naar de lijst met mensen daar ik me niet voordurend kan bezighouden met telkens opnieuw iedereen persoonlijk te mailen om "dit" en "dat" te vragen.

Ik ben er intens mee bezig, maar het hoeft heus geen verslaving te zijn voor me.

Prioor lijkt me om ff de puntjes op de i te zetten omtrent hoe we ons gaan verzamelen en of iedereen op de lijst wel juist zit omtrent "samen reizen, samen staan we sterk" te verwezelijken.

Niet de bedoeling om de mensen naar een bepaalde richting te duwen maar eerder om een gezamelijke gedachtegang te krijgen waarbij we uiteindelijk stabiel en geconfigureerd kunnen werken naar de nabije toekomst.

mvg,
Ethan
Old 09-29-2008, 04:18 PM   #4
Swamisalami
Banned

Swamisalami's Avatar

MARVELLOUS

If I can do something I'll be glad to hear it.
Swamisalami is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2008, 04:21 PM   #5
Aware_Belgium
Avalon Senior Member

well if you're on the list, you'll be hearing soon (if not, do subscribe), depending on when the l-o-l show up in Belgium.

cheers
Old 09-29-2008, 04:27 PM   #6
RaKaR
Avalon Senior Member

RaKaR's Avatar

Well, it is all clear.

Thanks then ...en vooruit!

RaKaR
www.futureofmankind.co.uk
RaKaR is offline   Reply With Quote
Old 09-29-2008, 10:40 PM   #7
RaKaR
Avalon Senior Member

RaKaR's Avatar

Dames en heren,

Ik heb de debatten nauwlettend gelezen; niets aan te merken, de voorstellen en overige gedachten passen goed bij de mogelijke toekomstige situatie.

Ik heb maar een aanvullend voorstel:
misschien is het toch handig om ook fietsen bij de hand te hebben.
Stel eens voor dat al de economische structuren ineenstorten!
Het zou dan ontzettend moeilijk zijn om regelmatig bij te kunnen tanken.
Dus, ook fietsen en de daarbij horende gereedschapskisten; zodoende zouden wij ver kunnen komen: onze eigen lichamelijke spanningen, vrij...

Hup in vrede!

RaKaR
www.futureofmankind.co.uk
RaKaR is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
hallo medelanders

Posting Rules